تداوم عملیات عمرانی تقاطع‌های غیرهمسطح همدان

عضو شورای شهر همدان گفت: در این دوره شورای شهر همدان، اقدامات عمرانی بسیاری در شهر انجام شده که بازگشایی و آسفالت معابر، طرح جمع آوری آب‌های سطحی از بلوار چمران و ادامه عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح غدیر و تقاطه غیر همسطح شهید همدانی از بارزترین آنها است.

علی رحیمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شاخص‌ترین اقدامات عمرانی در شهر همدان، اظهار کرد: بازگشایی و آسفالت معابر از جمله بارزترین اقدامات عمرانی است که در شهر همدان انجام شده و بازگشایی معابر به تناوب در تمامی نقاط شهر انجام گرفته است.

وی افزود: آسفالت معابر نیز در راستای تأمین شاخص‌های رفاهی، در مناطق کمتر توسعه یافته که نیاز به توانمندسازی دارد انجام شده است.

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه میزان آسفالت استفاده شده در معابر شهر همدان در هشت سال گذشته بی نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: آسفالتی که در سال گذشته در معابر شهری، پخش و کوبیده شده، حدوداً ۲۰۰ هزار تانک قیر بوده است.

رحیمی فر با تاکید بر اینکه اقدامات عمرانی دیگری در حوزه توسعه فضای سبز، جدول گذاری و دفع آب‌های سطحی انجام شده است، تصریح کرد: عملیات جمع آوری و دفع آب‌های سطحی سال گذشته به انجام رسید؛ آب‌های سطحی همواره بلوار چمران همدان را دچار مشکل می‌کرد که با حفر تونل و اجرای لوله سایز ۱۷۰۰ این معضل برطرف شد.

وی اضافه کرد: اجرای تقاطع غیر همسطح غدیر و شهید همدانی نیز از جمله اقدامات عمرانی بود که از سال‌های قبل شروع شده و در این دوره شورای شهر استمرار پیدا کرد؛ عملیات عمرانی این تقاطع‌ها تا زمان بهره‌برداری کامل از آنها ادامه دارد.

عضو شورای شهر همدان ادامه داد: در چند ماه باقی مانده نیز اهتمام بر این است که پروژه تقاطع غیر همسطح شهید همدانی در سطح دو به بهره برداری برسد و چنانچه این اتفاق بیفتد بخش قابل توجهی از فضاهای ترافیکی منطقه مدیریت می‌شود.

کد خبر 491316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.