امروز آخرین مهلت ثبت نام جذب هیأت علمی وزارت بهداشت

مهلت مجدد ثبت نام در فراخوان جذب عضو هیأت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها یا دانشکده‌های علوم پزشکی و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت امروز پایان می یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مفدا، مهلت ثبت نام در فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها یا دانشکده‌های علوم پزشکی و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت که از ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز شده است، ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت پایان می‌یابد.

ثبت نام در این فراخوان به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است. داوطلبان در احتساب امتیازات علمی توجه داشته باشند که صرفاً به مستندات بارگذاری شده به صورت الکترونیکی در سامانه امتیاز تعلق می‌گیرد.

دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته‌های بالینی و دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پایه نیز از شرایط اختصاصی جذب و استخدام فراخوان فوق عنوان شده است.

در ادامه شرایط اختصاصی جذب تاکید شده است که حداکثر سن برای داوطلبین استخدام که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند، باید ۳۵ سال و برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ ۴۵ سال باشد.

همچنین مستخدمینی که دارای مدرک دکتری تخصصی (Ph.D) بورد تخصصی و فوق تخصصی هستند، تنها درصورت دارا بودن حداکثر ۱۵ سال سنوات خدمت می‌توانند در فراخوان جذب هیأت علمی شرکت کنند. شرایط سنی این دسته متقاضیان مطابق بند اعلام شده در شرایط اختصاصی خواهد بود و مستخدمین کشوری با مدرک کارشناسی ارشد به استثنای کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی اتاق عمل نمی‌توانند در فراخوان شرکت کنند.

بر اساس مصوبات هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، نخبگان می‌توانند جهت شرکت در فراخوان ۵ انتخاب داشته باشند که باید دو انتخاب آموزشی و دو انتخاب پژوهشی باشد.

واجدین شرایط نخبگی با امتیاز ویژه در فرآیند پذیرش هیأت علمی دانشگاه‌ها دارای اولویت هستند مشروط بر آنکه گواهی نخبگی را در زمان شرکت در فراخوان ارائه کنند.

ایثارگران شامل فرزندان و همسران شهدا، جانبازان ۱۵ درصد و بالاتر، آزادگان و همسران و فرزندان آنان، همسران و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، رزمندگان با حداقل ۶ سابقه حضور در جبهه که دارای مدرک علمی دکتری مورد تأیید وزارت علوم و بهداشت بوده و شرایط علمی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را داشته باشند، در اولویت استخدام قرار دارند.

متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور (دوره‌های مجازی) و یا دوره‌های غیرحضوری تحصیلات خود را به پایان رسانیده‌اند و اعضای هیأت علمی شاغل به صورت رسمی و پیمانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، نمی‌توانند در فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شرکت کنند.

متقاضیانی که بورسیه دانشگاه خاصی هستند، تنها در صورت انتقال تعهدات بورس به دانشگاه دیگر می‌توانند در فراخوان آن دانشگاه شرکت کنند، در غیر این صورت تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد بورسیه شرکت کنند.

متقاضیان دارنده مدرک تحصیلی بالاتر از رشته و مقطع اعلام شده در فراخوان، حق شرکت در فراخوان اعلام شده در مقطع پایین‌تر را ندارند و در مواردی که اعلام نیاز دوره فلوشیپ قید شده، تصمیم گیری در مورد بررسی پرونده‌ها با مدرک تخصصی (درصورت عدم مراجعه متقاضی با مدرک دوره فلوشیپ اعلام شده) بر عهده هیأت مرکزی جذب خواهد بود.

کد خبر 491305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.