بدون تبعیض عمل کرده‌ایم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نوشت: کسانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند خیلی کم عصبانیتم را نشان می‌دهم اما وقتی خبر برخورد تبعیض‌آمیز در تزریق واکسن به پاکبانان افغان را شنیدم بی‌نهایت ناراحت شدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صدرالدین علیپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" کسانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند خیلی کم عصبانیتم را نشان می‌دهم اما وقتی خبر برخورد تبعیض‌آمیز در تزریق واکسن به پاکبانان افغان را شنیدم بی‌نهایت ناراحت شدم. در حوزه کاری ما این مرزبندی‌ها وجود ندارد و همه برای خودمان یک وظیفه تعریف کرده‌ایم: «تهران باید هر روز از روز قبلش پاکیزه‌تر باشد و شایسته زندگی شهروندان. برای این کار هم هیچ بهانه‌ای نداریم، نه تعطیلی، نه برف و باران، نه سیل و کرونا»

چند نکته:

١-همانطور که همکاران ایرانی و افغانم در سختی‌ها دوشادوش هم هستند، در بهره‌مندی از مزایای استخدامی، حقوق، پاداش و.. هم تا امروز بدون تبعیض عمل کرده‌ایم. ما یک خانواده هستیم و یک خانواده خواهیم ماند.

٢- به عنوان اولین مدیری که پیگیر در اولویت قراردادن پاکبانان در پروسه واکسیناسیون بودم، با سرعت و جدیت این خبر را پیگیری کردیم و خوشحالم که دکتر حناچی با قاطعیت با چند متخلف برخورد کرد.

٣- تخلف یک یا دو نفر نباید باعث ایجاد دوگانه ایرانی-غیرایرانی شود. و از بروز این تفرقه به شدت گله‌مندیم ولی اجازه نمی‌دهیم خللی در روند خدمت‌رسانی ایجاد کند.

٤-طبق ساختار اداری و مراحل قانونی در روند اجرای واکسیناسیون مداخله نداشتیم. این امر با همکاری وزارت بهداشت و مناطق انجام شد و طبعاً متخلفان باید تاوان کاری که کردند را بدهند.

٥- پروسه واکسیناسیون پاکبانان (از جمله همکاران افغان) در حال انجام است. تا روزی که اینجا مسئولیتی داشته باشم اجازه نمی‌دهم هیچ‌کس بین همکاران ما تبعیض قائل شود. به امید خدا و با حمایت شما مردم. "

کد خبر 491241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.