عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از ساخت بزرگترین پارک جنگلی غرب کشور تا فضاسازی خرمشهر به مناسبت لیالی قدر و ورود سیلاب به جاده قدیم جاجرود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ساماندهی بافت تاریخی شهر نراق

پروین سادات طیبی، مدیر بافت تاریخی شهر نراق گفت: ۷ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و مرمت بازار و ابنیه تاریخی شاخص و تملک خانه فاضلین نراقی و ساماندهی موزه «شهاب سنگ» در این شهر در نظر گرفته شده است.

طرح واکسیناسیون پاکبان قزوینی بدرستی انجام شده است

وحید مقدم سلیمی، رئیس کارگروه پیشگیری و مقابله با کرونا شهرداری قزوین با بیان اینکه طرح واکسیناسیون پاکبان قزوینی بدرستی انجام شده است، گفت: تنها پاکبان‌ها و نیروهای تغسیل و تدفین در این شهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

فضاسازی خرمشهر به مناسبت لیالی قدر و شهادت حضرت امام علی "ع"

شهرداری خرمشهر با نصب ریسه‌های پرچمی مشکی، نصب پرچم مشکی در میادین و پل‌ها و نصب بنر در نقاط مختلف سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان حضرت امام علی " علیه السلام "، خرمشهر را فضاسازی و سیاه پوش کرد.

افتتاح پارک امید یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: تلاش لازم برای بهره برداری از پروژه پارک امید این شهر تا پایان شهریور ماه امسال انجام خواهد گرفت.

آرامستان خلخال جایی برای تدفین اموات ندارد

فرهاد خوگر، شهردار خلخال گفت: ظرفیت تنها آرامستان این شهر تکمیل شده و در حال حاضر جا برای تدفین فوتی‌ها و اموات جدید در این محل وجود ندارد.

کاشت ۸۰ هزار بوته گل فصلی در فضای سبز شهر زرند

شهرداری زرند در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا برای نشاط شهروندان، اقدام به کاشت بیش از ۸۰ هزار گلدان گل بهاره در سطح شهر کرده است.

عدم لایروبی مسیل‌های جاجرود حادثه آفرید

عبدالله کمالی، بخشدار جاجرود گفت: عدم لایروبی مسیل‌های حوزه جاجرود موجب ورود سیلاب به جاده قدیم و ایجاد خسارات فراوان به روستای کمرد و شهر سعیدآباد شد.

ساخت بزرگترین پارک جنگلی غرب کشور در مریوان

کلنگ احداث بزرگترین پارک جنگلی غرب کشور "فه‌یله قوس" در شهرستان مریوان در زمینی به مساحت ۳۳۰ هکتار به زمین زده شد.

اجرای ۳۹۶ میلیارد ریال پروژه در حوزه فضای سبز شهرکرد

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های سال گذشته حدود ۳۹۶ میلیارد ریال است.

بهسازی آسفالت جاده محمدبن جعفر طیار (ع) دزفول

سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول در حال انجام عملیات ترمیم، لکه گیری و بهسازی آسفالت جاده محمدبن جعفر طیار (ع) شهر دزفول است.

کد خبر 491228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.