گزینه قطعی شورای وحدت اصولگرایان حجت الاسلام رییسی است

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه گزینه قطعی شورای وحدت اصولگرایان حجت الاسلام رییسی است، گفت: قطعا علی لاریجانی کاندیدای ما نیست.

به گزارش ایمنا به نقل از کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، منوچهر متکی با بیان اینکه گزینه قطعی شورای وحدت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی است، اظهار کرد: ما در شورای وحدت به این جمع بندی رسیده‌ایم که رئیسی کاندیدای اصلح ریاست جمهوری است و امیدواریم به زودی از زبان خود او اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بشنویم و شاهد ثبت نامش باشیم.

وی در ادامه با اشاره به خط تخریبی و تبلیغاتی برخی از افراد و گروه‌های خاص که یک دروغ را در رسانه‌ها و کانال‌های خبری تکرار می‌کنند، گفت: با آغاز فعالیت‌های سیاسی تشکیلاتی شورای وحدت، در کلیپ‌ها و بیانیه‌های خود القا کردند که کاندیدای این شورا لاریجانی است. برای آخرین بار ضمن تکذیب این دروغ بزرگ و با حفظ احترام لاریجانی اعلام می‌کنم وی تحت هیچ شرایطی نامزد شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری نیست.

سخنگوی شورای وحدت تصریح کرد: امید است کسانی که هنوز دستور پخش کلیپ‌های دروغین را می‌دهند، مسیر همدلی و هم افزایی را در پیش بگیرند.

کد خبر 491196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.