۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
طراحی پارکلت‌ها به سبک جدید در میلان

گروهی از خلاقان ایتالیایی به منظور ایجاد پیوند دوباره بین مردم و شهر در دوران کرونا، به نصب پارکلت‌های جدیدی در کلانشهر میلان پرداخته‌اند؛ در ساخت این فضاهای سبز از مواد بازیافتی بهره گرفته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایتالیا از جمله کشورهای اروپایی با بیشترین شیوع بیماری کووید -۱۹ بود که ویروس کرونا از همان ابتدای ظهور، با سرعتی باور نکردنی جمعیت زیادی از مردم را به خود آلوده کرد. ایتالیایی‌ها از ترس ابتلاء به این بیماری در خانه‌های خود منزوی شدند و پیوندشان را با طبیعت برای مدت زمانی طولانی از دست دادند. اگرچه ماندن در خانه طی دوران کرونا به کرات از سوی سازمان بهداشت جهانی توصیه شده، با این حال، دوری بشر از طبیعت و فضای آزاد نیز لطمه‌های بیشتری به انسان وارد می‌کند.

طراحی پارکلت‌ها به سبک جدید در میلان

در همین راستا، گروهی از خلاقان ایتالیایی دست به ایده‌پردازی زده و پارکلت‌هایی متفاوت با نوع قدیمی آن‌ها طراحی کرده‌اند تا یک بار دیگر، مردم میلان را به سمت فضاهای سبز فرا خوانند. این پارکلت‌ها به طور کامل از مواد بازیافتی ساخته و در آن‌ها اصول بهداشتی به طور کامل رعایت شده است.

فضاهای سبز جدید میلان، به صورت پیش‌ساخته، محل پارک خودروها در خیابان‌ها را اشغال کرده و با خاصیت فوتوکاتیلیستی خود، مزایای بسیاری برای محیط اطراف دارد.

طراحی پارکلت‌ها به سبک جدید در میلان

هر پارکلت از عناصر متعددی برای حفظ کاربران از آلوده شدن به ویروس کرونا برخوردار است و فضای کوچکی را برای جای دادن تنها یک یا دو نفر را در بر گرفته است. سایبان سبز پارکلت‌ها هوای پاک را برای کاربران تأمین می‌کند و مبلمان راحت آن‌ها، آرامشی به دور از استرس‌های دوران کرونایی برایشان فراهم می‌آورد.

خلاقان ایتالیایی در نظر دارند تا آینده‌ای نزدیک و از طریق نصب پارکلت‌های سبز بازیافتی، زندگی در میلان را برای شهروندان زیست‌پذیرتر از قبل کنند.

طراحی پارکلت‌ها به سبک جدید در میلان

کد خبر 491179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.