منچستر سیتی _ پاری سن ژرمن/ جدال برای فینال

در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب منچستر سیتی و پاریسن ژرمن مقابل هم قرار میگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب سه شنبه- ۱۴ اردیبهشت، دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۱ استارت می‌خورد که منچسترسیتی و پاریسن ژرمن مقابل هم قرار می‌گیرند.

قضاوت این دیدار که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار می‌شود برعهده "بیورن کوییپرس" هلندی است. بازی رفت این دو تیم در فرانسه دو بر یک به سود سیتیزن ها تمام شده است.

این دو تیم متمول که مالکان عرب و دلارهای نفتی را پشتوانه خود احساس می‌کنند، امشب جنگی تاریخی با یکدیگر خواهند داشت تا بتوانند راهی فینال استانبول شوند و نخستین جام UCL تاریخ خود را کسب کنند.

منچستر سیتی در ۶ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است. این تیم در ۶ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل زده است. در ۳ بازی قبلی منچستر سیتی در لیگ قهرمانان بیش از ۲.۵ گل زده شده است.

پپ و شاگردانش این فصل دوران درخشانی را پشت سر می‌گذارند. آنها که جام اتحادیه را از تاتنهام گرفته اند، اگر تیم همشهری یعنی یونایتد در بازی آینده خود مقابل لیورپول شکست بخورد، برای هفتمین بار فاتح لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌شوند.

در آن سمت هم تیم فوتبال پاری سن ژرمن لیگ فرانسه را شاید نتواند کسب کند. تیم پوچتینو که ۹ بار فاتح لوشامپیونا شده، در حال حاضر با ۷۵ امتیاز پشت سر لیل ۷۶ امتیازی قرار دارد و کار سختی مقابل خود میبیند تا بتواند برای بار دهم قهرمان فرانسه شود.

از طرفی شایعات میل جدایی نیمار برای پیوستن به بارسلونا و همبازی شدن با مسی، و از طرفی حواشی علاقه پرز به امباپه برای کشاندن این ستاره به مادرید، اوضاع را نابسمان کرده و خلیفه مالک قطری psg هم حسابی عصبی و سردرگم شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید پول کدام مالک عرب قدرت بیشتری دارد و از بین این دو تیم کدامیک راهی فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. مطمئناً پیروز بازی امشب شانس بسیار زیادی برای تصاحب این جام دارد.

کد خبر 491129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.