نیروهای تعدیل شده به فضای سبز زنجان بازمی‌گردند

معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: تعدادی از نیروهای سازمان فضای سبز از بدنه آن جدا شده‌اند که برای جبران این کمبودها نیازمند جذب نیروی جایگزین هستیم.

محمد همتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برون سپاری کارهای فضای سبز منطقه چهار اظهار کرد: با توجه به توسعه شهری و خدماتی که شهرداری ارائه می‌دهد، قرار است تعدادی نیرو از طریق بخش خصوصی جذب شوند.

وی با بیان اینکه تعدادی از نیروهای فعلی به لحاظ بازنشستگی یا فرآیندهای دیگر از بدنه این سازمان جدا شده‌اند که برای جبران این کمبودها نیازمند جذب نیروی جایگزین هستیم، گفت: کمبودها در این بخش از طریق پیمانکاری یک شرکت خصوصی جبران می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با بیان اینکه در فرآیند جذب نیرو، قرار بر تعدیل نیروهای قبلی نیست، گفت: این افراد جایگزین نیروهایی هستند که هم اکنون خارج از بدنه شهرداری هستند.

وی تصریح کرد: در فرآیند جذب این نیروها، کارگرانی که قبلاً با شهرداری قرارداد داشتند به مناطق یک، دو و سه منتقل شده و کارگران جدید از طریق بخش خصوصی و منطقه چهار جذب خواهند شد.

همتیان با بیان اینکه قبلاً امور شهر منطقه چهار به بخش خصوصی واگذار شده است، اضافه کرد: امسال نیز فراخوان مربوط به مناقصه کارهای فضای سبز منتشر شده و از طریق بخش خصوصی نیروهای مورد نیاز جذب خواهند شد.

وی با اشاره به فرآیند جذب نیرو در این بخش گفت: نیروهایی که قبلاً با شهرداری همکاری داشتند و سال گذشته تعدیل شدند، در اولویت جذب قرار دارند.

همتیان ادامه داد: پس از این مرحله امور شهر منطقه یک که اسناد آن آماده‌سازی شده به فراخوان گذاشته خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با بیان اینکه در فرآیند جذب نیروها، قرار نیست که نیرویی از نیروهای قبلی تعدیل شود یا به بخش خصوصی واگذار شود، اضافه کرد: نیروهای قبلی نگران شرایط کار خود باشند.

کد خبر 491127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.