آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های کلانشهر اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، هر دو مسیر بزرگراه شهید صیاد شیرازی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.


به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز -دوشنبه ١٣ اردیبهشت ماه- ساعت١٩ در هر دو مسیر خیابان کاوه، مسیر غرب به شرق خیابان مسجد سید، مسیر شرق به غرب خیابان سلمان فارسی، هر دو مسیر خیابان بزرگمهر، خیابان شمس آبادی به صورت رفت و برگشت، مسیر غرب به شرق خیابان کمال اسماعیل و مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی ترافیک سنگین است.

عصر امروز -ساعت١٦- به دلیل بارش باران و لغزندگی زمین در هر دو مسیر بزرگراه شهید دستجردی دو دستگاه تریلر کِشنده منحرف به چپ و منحرف به راست شدند؛ ترافیک حاصل از این واژگونی‌ها سنگین گزارش شد. ساعت١٦و ١٥ دقیقه نیز در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهدای صفه یک دستگاه نیسان با خودرو پراید برخورد کرد که این حادثه هم ترافیک سنگین ایجاد کرد؛ همچنین ساعت ١٦و ١٧ دقیقه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی یک دستگاه اتوبوس با پنج خودرو سورای برخورد کرد که ترافیک حاصل از این تصادف زنجیره ایی نیز سنگین گزارش شد.

مسیر شرق به غرب خیابان سلمان فارسی (حدفاصل پل غدیر تا میدان بزرگمهر) به علت انجام عملیات آبفا مسدود است؛ به همین دلیل به رانندگان توصیه می‌شود جهت جلوگیری از گره ترافیکی، هنگام عبور از آن محدوده مسیر جایگزین (خیابان آبشار دوم) را انتخاب کنند.

کد خبر 491096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.