پرطرفدارترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۰-۲۰۲۱ همراه با قیمت به روز

برند سامسونگ همیشه مدل تلویزیون‌هایی را روانه بازار می‌کند که از لحاظ امکانات و قیمت بسیار مناسب هستند و از این رو باعث جذب طرفداران بیشتر و فروش بیشتر محصولات مارک شده است.

در حال حاضر طبق آمار دقیق فروشگاه اینترنتی سلام بابا دو مدل تلویزیون هستند که در بازار بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند که این دو مدل عبارت اند از تلویزیون سامسونگ TU۷۰۰۰ و TU۸۰۰۰ د که در ادامه به توضیحاتی در این مورد خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.‌

۱- تلویزیون سامسونگ TU۷۰۰۰

تلویزیون سامسونگ TU۷۰۰۰ در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی سامسونگ تولید و عرضه‌ی بازار شد. این محصول با بهره گیری از امکانات پیشرفته موجب شده جزو یکی از محصولات پرفروش بازار باشد. این تلویزیون با سایز ۵۰ اینچ مناسب نشیمن‌های متوسط می‌باشد که با کیفیت تصویر بینظیر ۴K شما را به دیدن تصاویری خارق العاده دعوت می‌کند. سرعت رفرش تصویر ۶۰ هرتز واقعی و Motion Rate ۱۲۰، پردازنده تصویر Crystal Processor ۴K و فناوری PurColor به تولید صحنه‌های جذاب کمک می‌کنند و تصاویری زیبا را در معرض دید قرار می‌دهند.

طراحی و ظاهر TU۷۰۰۰

طراحی تلویزیون سامسونگ Tu۷۰۰۰ مشابه با سری سال گذشته ی خود از مهندسی Slik Design بهره می‌برد یعنی شاهد ضخامت کم و نمای بسیار خوب از آن هستیم که در نمای پشتی طرح دار بوده و حس نسبتاً پرمیومی نیز به کاربر منتقل می‌کند. پایه‌های این مدل نیز مانند مدل سال گذشته گوشه‌ای خرچنگی بوده و تفاوت زیادی رو شاهد نیستیم. این نوع پایه حس استحکام بسیار خوبی به تلویزیون میبخشد اما خب نمای خیلی جذابی رو ندارند و فضای اشغالی نسبتاً زیادی رو طلب می‌کند اما فضای کافی برای قرار گیری ساندبار لحاظ شده است. برای مدیریت و نظم دهی تلویزیون پشت پایه‌ها گیره و حفره‌ای برای انتقال کابل‌ها در نظر گرفته شده که کارامد است.

سیستم صوتی و تصویر TU۷۰۰۰

نشستن پای تلویزیون با همچین کیفیتی در کنار کیفیت صدای ۲۰ وات هر کاربری را ساعت‌ها با خود درگیر می‌کند. توسط فناوری Multiroom Link در هر نقطه از خانه شاهد صدا باشید و بدون افت کیفیت از شنیدن موسیقی‌های مورد علاقه در هر نقطه‌ای لذت ببرید. اما مهم‌تر از همه در کنار عصر تکنولوژی می‌رسیم به سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت. سیستم عامل تایزن مختص کمپانی سامسونگ بوده که از قابلیت‌های هوشمند زیادی برخوردار می‌باشد. با قابلیت اشتراک گذاری، تلویزیون و موبایل با هم مچ می‌شوند. تلویزیون tu۷۰۰۰ سامسونگ سازگار با دستگاه‌های اپل با قابلیت airplay نیز می‌باشد و شما دیگر نگران متصل کردن دستگاه‌های اپل خود نباشید تمامی ویژگی‌ها از امکانات این ال ای دی می‌باشد که توسط آن می‌توانید نمایی روًیایی را به خانه خود ببخشید و مانند یک تابلو با منظره‌ه‌ی زیبا استفاده کنید.

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ TU۷۰۰۰

یکی از محبوب ترین سیستم عامل‌های موجود بر روی تلویزیون‌ها، سیستم عامل تایزن مختص سامسونگ می‌باشد که با پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها لحظات خوش و فراموش نشدنی را برایتان فراهم می‌سازد. این سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی‌های فوق‌العاده‌ای نظیر جستجو در دنیای وب، پخش برنامه‌های YouTube ، Netflix و همچنین بسیاری دیگر از برنامه‌ها را برایتان فراهم می‌سازد. دستیار صوتی Alexa، Bixby و Google Assistant، برنامه‌ی Apple AirPlay ۲ و قابلیت اتصال به موبایل از طریق DLNA و Mirroring ازقابلیت‌های بخش هوشمند این ال ای دی ۲۰۲۰ می‌باشند. همانطور که از نحوه‌ی نام بردن این قابلیت‌ها پیداست درمی‌یابیم چه عملکردی دارند. مثلاً اتصال به موبایل هر آنچه بر روی موبایل دارید را می‌توانید بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون ببینید یا توسط دستیارهای صوتی آنچه را که سوال دارید از تلویزیون بپرسید و منتظر پاسخ باشید. این سوالات ممکن است در مورد خاموش کردن دستگاه، آب و هوا، اخبار و یا هر سوًال دیگری باشد.

پرطرفدارترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۰-۲۰۲۱ همراه با قیمت به روز

۲- تلویزیون سامسونگ TU۸۰۰۰

تلویزیون سامسونگ TU8000 از محصولات پرفروش در سال ۲۰۲۰ با امکانات به روز است که عرضه آن به بازار فرصتی بود تا کاربران با انتخاب آن بار دیگر خوش سلیقه بودن خود را نشان دهند. موفقیت سامسونگ در ارائه و تولید تلویزیون‌های بالارده، کاری کرده تا راحت در دل اقشار جامعه جا باز کند. این ال ای دی سامسونگ با قاب باریک و از همه مهمتر کیفیت تصویر ۴K نظرها را به سمت خود می‌کشاند. موتور پردازنده Crystal Processor ۴K با عملکرد فوق‌العاده سریع هر تصویر را به صورت کاملاً خیره‌کننده در معرض نمایش قرار می‌دهد. خصوصیات تصویری LED سامسونگ متنوع هستند لذا در اینجا تنها اشاره‌ای مختصر به آن خواهیم داشت و در بخش‌های بعدی مفصل‌تر به توضیح آنها می‌پردازیم.

سیستم صوتی و تصویر TU۸۰۰۰

صدا به عنوان بخش هیجان‌انگیز این LED با توان بالای ۲۰ وات هر آهنگی را گوش نواز اجرا می‌کند. بخش اسمارت به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های تلویزیون سامسونگ عرضه شده که از برجسته‌ترینِ این ویژگی‌ها می‌توان به سیستم عامل تایزن، مرورگر وب، سازگار با دستگاه‌های اپل، قابلیت اتصال به موبایل و جستجوی صوتی اشاره کرد. بخش بستر نرم‌افزاری LED سامسونگ تنها به وجود خصوصیات ذکر شده در بالا اکتفا نمی‌کند بلکه با همراهی ما در بخش‌های دیگر به عالی بودن این تلویزیون ۲۰۲۰ پی می‌برید. حال اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، نمایشگر تلویزیون سامسونگ Tu۸۰۰۰ از نوع LED یعنی درواقع (LCD Backlight-LED) می‌باشد که پنل VA تمام RGB با دقت و کنتراست بسیار خوب آن‌را تسهیل می‌کند. چیپ تصویر Crystal UHD Processor این مدل نسبت به سری قبل بهینه سازی هایی رو شامل شده تا اینبار شاهد پوشش رنگی تا ۱۰ درصد بیشتری نسبت به تمامی مدل‌های سری ۸ سامسونگ باشیم و درواقع این عملکرد چیپ و نمایشگر بیشتر متوجه سری کوانتومی های سامسونگ می‌باشد که اینبار در سری ۸ و مدل ۸۰۰۰ دیده می‌شود.

سیستم عامل هوشمند TU۸۰۰۰

بستر نرم‌افزاری رنگ و لعاب خاصی به تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU8000 داده است. همانطورکه از شواهد پیداست تلویزیون‌هایی همچون RU۸۰۰۰، RU۷۱۰۰ و RU۷۳۰۰ در سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۱۹ محبوبیت بالایی کسب کردند، لذا کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۲۰ با در پیش گرفتن راه مدل‌های سال گذشته بار دیگر محبوبیت محصولات خود را چند برابر کرد. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ TU۸۰۰۰ کاملاً هوشمند طراحی شده که از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به وجود سیستم عامل تایزن اشاره کرد این سیستم عامل متعلق به شرکت سامسونگ است. ریموت کنترل چند منظوره، مرورگر وب، جستجوی صوتی، برنامه هوشمند SmartThings و قابلیت اتصال به موبایل این تمام چیزهایی هستند که اگر در ادامه همین مطلب ما را همراهی کنید به عالی بودن این تلویزیون بالارده پی می‌برید. در ابتدا می‌خواهیم از سیستم عامل شروع کنیم. منوی سیستم عامل تایزن لیستی از برنامه‌ها را بر روی صفحه‌نمایش می‌آورد و با صرف زمان کم می‌توانید به تماشای علاقه‌مندی‌هایتان بنشینید. از جذابیت‌های این تلویزیون اسمارت می‌توان به قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل اشاره نمود. نام این قابلیت Apple AirPlay است و نگرانی شما از متصل نشدن دستگاه‌های کمپانی اپل را از بین می‌برد. برای دسترسی سریع و راحت به محتوا می‌توانید بر روی ریموت کنترل چند منظوره LED سامسونگ TU۸۰۰۰ حساب کنید.

پرطرفدارترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۰-۲۰۲۱ همراه با قیمت به روز

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ آپدیت جدید

قیمت (تومان)

سال تولید

مدل و سایز

۹/۱۵۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۴۳TU۷۰۰۰

۱۰/۸۰۰/۰۰

۲۰۲۰

۵۰TU۷۰۰۰

۱۳/۵۰۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۵۸TU۷۰۰۰

۱۲/۵۵۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۵۵TU۷۰۰۰

۲۰/۵۰۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۶۵TU۷۰۰۰

۳۳/۶۰۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۷۵TU۷۰۰۰

۱۱/۹۰۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۵۰TU۸۰۰۰

۱۴/۳۰۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۵۵TU۸۰۰۰

۲۲/۵۰۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۶۵TU۸۰۰۰

۳۹/۸۰۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۷۵TU۸۰۰۰

۵۲/۳۰۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۸۲TU۸۰۰۰

۱۵/۴۵۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۵۵TU۸۵۰۰

۲۳/۴۰۰/۰۰۰

۲۰۲۰

۶۵TU۸۵۰۰

جهت خرید و راهنمایی به وب سایت سلام بابا مراجعه نمائید، آدرس www.salambaaba.com مراجعه نمائید.

کد خبر 491072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.