لزوم تسریع در اجرای احکام تغییر کاربری‌ها/ایجاد شعبه جدید بهره‌برداری‌های غیرمجاز معادن

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای احکام تغییر کاربری‌ها، گفت: شعبه‌ ویژه رسیدگی به بهره‌برداری‌های غیرمجاز از معادن خاک ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای احکام تغییر کاربری‌ها، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و متولی با همکاری و تعامل لازم در راستای اجرای احکام و دستورات قضائی اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی افزود: انعکاس نواقص و کاستی‌ها به مرکز، بهره‌مندی حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود، لزوم تسریع در تشکیل جلسات کمیسیون ماده یک، تسریع در اجرای احکام قطعی صادره مبنی بر تخریب و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز از جمله مواردی است که ضروری است با سرعت و جدیت دنبال شود.

حبیبی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی تلاش کنند در اجرای احکام قطعی حتی‌المقدور از قطع اشجار جلوگیری و در اراضی که درختان چند ساله غرس شده با حفظ اشجار رفع تصرف انجام شود.

وی افزود: همچنین از ایجاد شعبه‌ای ویژه جهت رسیدگی به موضوع برداشت‌ها و بهره‌برداری‌های غیرمجاز از معادن خاک خبر داد و گفت: سازمان‌های مسئول از جمله صنعت، معدن و تجارت با همکاری با یگان‌های حفاظت در راستای جلوگیری و پیشگیری از برداشت‌های غیرمجاز و فاقد پروانه از معادن خاک اقدام نمایند.

کد خبر 491052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.