با بهترین‌های جهان هم گروه هستیم/ شرایط سخت است

ملی پوش بسکتبال سه نفره بانوان گفت: مسیر سختی را پیش‌رو داریم، با تیم‌های استرالیا و اوکراین هم گروه هستیم که از تیم های خوب دنیا هستند همچنین تیمی که از کشور ژاپن در این رقابت‌ها حضور دارد تیمی است که قهرمانی جهان ۲۳ سال را در کارنامه دارد.

معصومه اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اردوهای تیم‌ ملی بسکتبال سه نفره بانوان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک، اظهار کرد: امروز سومین اردوی تیم ملی شروع می‌شود. اردوهای تیم ملی در مجموعه دخانیات برگزار می‌شوند و با حمایت و همراهی فدراسیون یک زمین بسکتبال سه نفره در این مجموعه مهیا شده است. کادر و سرمربی برای هر تمرین هدف دارد و به بهترین شکل تمرینات برگزار می‌شود. قطعاً اردو به اردو شرایط بهتر می‌شود و پیشرفت می‌کنیم تا بسکتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و به هدفمان برسیم.

وی ادامه داد: کار سختی را در پیش رو داریم، مسابقات انتخابی المپیک است و بهترین‌های جهان با تمام توان خود حضور دارند. امیدوارم نتیجه‌ای که درخور بسکتبال ایران است کسب کنیم.

اسماعیل‌زاده با اشاره به گروهی که تیم ملی بسکتبال سه نفره در آن قرار دارد، گفت: بازی بسکتبال سه نفره به شکلی است که نمی‌توان مشخص کرد که کدام تیم ضعیف است یا کدام تیم قوی است. ما با تیم‌های استرالیا و اوکراین هم گروه هستیم که از تیم‌های خوب دنیا هستند همچنین تیمی که از کشور ژاپن در این رقابت‌ها حضور دارد تیمی است که قهرمانی جهان ۲۳ سال را در کارنامه دارد. در کل مسیر سختی را پیش‌رو داریم و هرکدام از تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند.

وی در خصوص حمایت‌های فدراسیون بسکتبال و امکانات اردو، بیان کرد: فدراسیون تا جایی که در توانش بوده امکانات را برای ما فراهم کرده است. نمی‌توان گفت امکانات فوق‌العاده است اما هر چیزی که بوده و هست نتیجه زحمات فدراسیون بوده است. فدراسیون همواره تلاش کرده تا شرایط را برای ما راحت‌تر و مطلوب‌تر کند.

اسماعیل‌زاده در خصوص برگزاری اردو در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و موج چهارم کرونا، تصریح کرد: بازیکنان به خوبی پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و فدراسیون نیز شرایط را به شکلی فراهم کرده است که پروتکل‌ها رعایت شود. ما در مجموعه دخانیات به نوعی قرنطینه شده‌ایم. قبل از شروع هر دوره از اردوها تست پی‌سی‌ار می‌دهیم و بعد وارد اردو می‌شویم. این مجموعه به طور کامل در اختیار تیم ملی است و پروتکل‌ها به طور کامل رعایت می‌شود. شرایط کمی سخت است و خود بازیکن باید رعایت کند و مواظب شرایط روحی و جسمانی‌اش باشد. کوچک‌ترین غفلت هم به خود فرد و هم به تیم ملی لطمه می‌زند.

کد خبر 491044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.