آخرین اخبار درخصوص واکسیناسیون تاکسیرانان

معاون نظارت و بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از انتظار رانندگان برای دریافت واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید پاک سرشت در خصوص تزریق واکسن کرونا به رانندگان ناوگان اتوبوس شهری، اظهار کرد: رانندگان در اولویت سوم واکسیناسیون هستند و شهرداری نیز فهرستی از اسامی رانندگان را دریافت کرده اما هنوز خبری نشده و در انتظار واکسن هستیم.

وی به فعالیت یک هفته در میان رانندگان اتوبوس اشاره کرد و افزود: در سال گذشته با شیوع کرونا فعالیت رانندگان یک روز در میان شد و با کاهش نیمی از ظرفیت اتوبوس‌ها به فعالیت ادامه دادیم، اما امسال این عملکرد به صورت نیمی از ظرفیت و یک هفته در میان کاهش یافته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان حمل و نقل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه نحوه پرداخت حقوق و مزایای رانندگان در انتظار ابلاغ و تأیید شهرداری و شوراست، ادامه داد: خوشبختانه سال گذشته تمام حقوق و بیمه رانندگان بدون کم و کاست پرداخت شد.

وی از ابتلای تعداد محدودی از رانندگان به کرونا یاد کرد و گفت: موارد مشکوک به کرونا نیز با تست کرونا و مشروط به منفی بودن تست، فعالیت خود را ادامه داده و افراد با تست مثبت نیز تا زمان منفی شدن تست کرونای خود از فعالیت منع شدند اما آماری در خصوص رانندگان ناوگان تاکسیرانی نداریم.

وی در خصوص حمایت دولت از ناوگان حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: در حال حاضر به رانندگان تاکسیرانی برحسب مطالبه و نیاز، مبلغ پنج میلیون تومان با بهره چهار درصد پرداخت شده، اما رانندگان اتوبوس‌ها نیز تسهیلاتی مبنی بر ارتقای ناوگان و بهسازی و تجهیز کولر در سال گذشته دریافت کردند.

پاک سرشت اطلاعیه این سازمان ویژه شب احیا را نیز مرور کرد و گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) ناوگان حمل و نقل اتوبوس درون‌شهری در روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تعطیل است و در روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه نیز به مناسبت شب‌های قدر، ناوگان اتوبوس از ساعت هشت صبح فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 491041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.