بدنه بزرگراه شهید خرازی ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: امسال یکی از اقدامات عمرانی در این منطقه ساماندهی بدنه بزرگراه شهید خرازی است که برای اجرای آن حدود ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

کاووس حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه مادی‌ها علاوه بر اهمیت تاریخی و فرهنگی، در طراوت و زیبایی شهر، نقش مهمی ایفا می‌کنند، ساماندهی این شریان‌های حیاتی در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه اجرای عملیات احداث مجموعه فرهنگی رسالت را از دیگر پروژه‌های منطقه دو در سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه که در محله رسالت واقع شده، بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: مناسب‌سازی برخی معابر منطقه از جمله مسیرهای عبوری در پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و ایستگاه‌های اتوبوس در دست اقدام است.

وی با اشاره به پروژه‌های آسفالت معابر، افزود: در نیمه نخست سال جاری تمام معابری که نیاز به آسفالت دارد، بر اساس اولویت‌بندی آسفالت خواهد شد.

حقانی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامت و تأمین رفاه حال شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، علاوه بر امکان حضوری ملاقات، امکان ملاقات‌های تصویری اینترنتی و همچنین ارتباط تلفنی مستقیم با شهردار منطقه با شماره ۳۳۳۷۷۳۳۴ در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر فراهم شد.

کد خبر 491033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالفضل IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    0 0
    با سام لطفا فکری به حال پارک و فضای سبز برای ساکنان صمدیه لباف بکنید بچه های ما سرگردانند