مسی پنجاهمین گل خود روی ضربه آزاد را زد

ستاره آرژانتینی بارسلونا یک بار دیگر ثابت کرد که گلزنی از روی ضربات شروع مجدد شگرد اوست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، در جریان رقابت بارسلونا و والنسیا که در نهایت با پیروزی کاتالان‌ها همراه بود، لیونل مسی ستاره آرژانتینی این تیم موفق شد یک بار دیگر از روی ضربه آزاد دروازه رقیب خود را باز کند و رکورد خودش در این زمینه را بهبود ببخشد.

گلی که مسی از روی ضربه آزاد به ثمر رساند در دیدار شب گذشته بارسلونا بسیار اهمیت داشت و یک بار دیگر مسی موفق شد تیمش را در راه کسب پیروزی یاری کند. ضربه آزاد او دور از دستان دروازبان سابق بارسلونا یعنی یسپر سیلسن فرود آمد و این بازیکن نیز چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر ضربه لیونل نداشت.

مسی پیش از این در رقابت‌های این فصل لالیگا موفق شده بود به تیم‌های خرانادا و اتلتیک بیلبائو از روی ضربه آزاد گلزنی کند و در واقع این سومین تلاش موفقیت‌آمیز وی در ضربات آزاد این فصل لالیگا بود. به این ترتیب او برای پنجاهمین بار موفق شد بدین ترتیب گلزنی کند و جایگاه خودش را در بین برترین ضربه آزاد زنندگان تاریخ فوتبال بهبود ببخشد.

البته بهترین فصل لیونل مسی از این حیث به سال ۲۰۱۸ بر می‌گردد که در آن سال، وی موفق به زدن هشت گل شد. مسی در فصل‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۵ نیز هفت بار موفق به این کار شده بود. او حالا جایگاه خوبی در میان برترین‌های تاریخ کسب کرده و در میان ده بازیکنی است که بیشترین تعداد گل را از روی ضربه آزاد به ثمر رسانده‌اند.

کد خبر 491032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.