نیمار: هواداران باید به ما ایمان داشته باشند

مهاجم برزیلی تیم پی اس جی در آستانه بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا از هواداران تیمش خواست به او و هم تیمی‌هایش باور داشته باشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، روز سه شنبه دو تیم منچسترسیتی و پاریس سن ژرمن یک بار دیگر در برابر هم در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهند کرد تا بدین ترتیب تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.

سیتیزن ها موفق شدند در دور رفت با نتیجه ۲-۱ از سد پاریسی‌ها بگذرند تا بدین ترتیب یاران پوچتینو در بازی برگشت کار سختی در پیش داشته باشند. پاریس سن ژرمن فصل قبل نیز موفق شد به فینال رقابت‌ها صعود کند اما در دیدار نهایی شکست خورد و حالا بازیکنان این تیم نمی‌خواهند برای دومین بار متوالی در مراحل پایانی ناکام بمانند.

نیمار، ستاره تیم پاریس سن ژرمن در آستانه برگزاری بازی برابر منچسترسیتی گفته: باید به اندازه کافی تا پیش از بازی استراحت کنیم تا بتوانیم از لحاظ ذهنی آماده رویارویی با منچسترسیتی شویم. ما در دیدار مرحله رفت شرایط سختی را تجربه کردیم و در بازی برگشت نیز کار آسانی نخواهیم داشت.

او افزود: البته من اعتقاد دارم که هواداران پی اس جی باید به ما به عنوان بازیکنان تیم ایمان داشته باشند. من به شخصه در خط حمله تیم حضور خواهم داشت و تمام تلاش خود را در بازی آتی به کار می‌گیریم. نه تنها من بلکه همه بازیکنان تیم تلاش می‌کنند تا بتوانیم ورق را برگردانیم و اوضاع را به سود خود کنیم.

پاریس سن ژرمن کار ساده‌ای در برابر شاگردان پپ گواردیولا نخواهد داشت و باید شکست ۲-۱ در بازی رفت را جبران کند. در دیدار دیگر مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز دو تیم رئال مادرید و چلسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که دیدار این دو تیم در دور رفت ۱-۱ مساوی به پایان رسید.

کد خبر 491030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.