فدراسیون عربستان به دنبال میزبانی مرحله حذفی لیگ قهرمانان!

یک روزنامه عربستانی از تلاش‌های فدراسیون این کشور برای گرفتن میزبانی مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب پرده برداشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روزنامه "الجزیره"، در شرایطی که مرحله گروهی لیگ قهرمانان چند روزی است پایان یافته و طبق جدول زمان بندی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی در شهریور ماه سال جاری برگزار شود، هنوز ابهامات در خصوص میزبانی و شیوه اجرا این مرحله از رقابت‌ها باقی مانده است. برخی مدعی‌اند AFC میزبانی را به تیم‌های صدرنشین صعودکننده خواهد سپرد؛ موضوعی که اگر صحت داشته باشد استقلال را باید میزبان الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی بدانیم. عده‌ای دیگر بر این باورند که مرحله حذفی لیگ قهرمانان این فصل نیز مانند دوره قبلی، به شکل فشرده در قطر برگزار خواهد شد.

با این حال ساعاتی پیش روزنامه "الجزیره" عربستان از تلاش‌های سلمان مشعل، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور برای اخذ میزبانی رونمایی کرد. این رسانه سعودی همچنین مدعی شد دلیل پیگیری فدراسیون عربستان برای اخذ میزبانی به دلیل برخورد النصر و الهلال با دو تیم ایرانی است که با توجه به میزبانی خوب آن‌ها از مرحله گروهی، حالا به دنبال میزبانی فشرده دور حذفی رقابت‌ها هستند؛ اتفاقی که کاملاً به ضرر نمایندگان ایرانی به ویژه استقلالی خواهد بود که صدرنشین گروه خودش بوده است.

کد خبر 491027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.