پیام کونته برای منتقدانش پس از قهرمانی

اینتر پس از سال‌ها موفق شد دوباره طعم قهرمانی در سری آ را به لطف سرمربیگری کونته، بچشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه اینتر موفق شد بالاخره به سلطه چندین و چند ساله یوونتوسی‌ها در رقابت‌های سری آ پایان دهد و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد تا آنتونیو کونته پروژه خودش در اینتر را به بهترین شکل ممکن به اتمام برساند.

آنتونیو کونته حالا یک بار دیگر طعم قهرمانی در سری آ و کسب اسکودتو را چشیده تا پس از تراپاتونی، مربی ایتالیایی دیگری باشد که هم با یووه و هم با اینتر موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ داخلی ایتالیا شده است. سرمربی اینتر اگرچه موفق شد تیمش را برای کسب جایگاه صدرنشینی هدایت کند، با این حال در طول مسیری که او پشت سر گذاشته انتقادات زیادی را نیز متحمل شده است.

کونته در خصوص کسب قهرمانی با اینتر گفته: همه کسانی که اینجا در اینتر کار کرده‌اند می‌دانند که شرایط خاصی حاکم است و شما باید با موقعیت‌های مختلفی که وجود دارد سازگار شوید. البته مسئله مهم این است که شما هویت خودتان را از دست ندهید و من نیز همین کار را انجام دادم.

سرمربی اینتر خاطرنشان کرد: در ابتدای حضورم در اینتر انتقادات زیادی به من می‌شد و بسیاری فکر می‌کردند که حضورم در این تیم نمی‌تواند خوش یمن باشد ولی من نشان دادم که تمامی انتقادات بی معنی است و خوشبختانه توانستیم به چیزی که سه سال برای کسب آن تلاش می‌کردیم را به دست آوریم.

وی افزود: شک ندارم که پیش‌تر نیز زمانی که بسیاری با هشتگ کونته اوت سعی داشتند در فضای مجازی روی من فشاری وارد کنند در واقع هواداران تیم‌های دیگر بودند که نمی‌خواستند موفقیت من با اینتر را ببینند! هرچند انتقادات وجود داشت اما من بر زمان حال تاکید داشتم و توانستم پس از سال‌ها قهرمانی را به میلان بیاورم.

کونته در پایان یادآور شد: چند بازی دیگر تا انتهای فصل باقی مانده و فرصت مناسبی داریم تا از این مسابقات تجربه لازم را کسب کنیم و در زمان مناسب با مدیران نیز جلسه خواهم داشت و درباره چیزهایی که به دست آوردیم صحبت می‌کنیم.

کد خبر 491026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.