فقط هفدهم بازی می کنیم حتی اگر بازی سه بر صفر شود!

اصلاً تغییر زمان بازی برای ما امکان پذیر نیست و ضررهای هنگفتی متحمل می‌شویم، به هیچ وجه حاضر نیستیم غیر از زمان از پیش اعلام شده به دیدار استقلال برویم. حتی اگر بخواهند این دیدار را سه بر صفر اعلام کنند. البته اگر این نتیجه رقم خورد از مراجع بالاتر پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش ایمنا، ساعتی پیش سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مصاحبه رادیویی اعلام کرد که دیدارهای استقلال و پرسپولیس که به ترتیب با ذوب آهن و سپاهان برگزار می‌شود به تعویق می‌افتد. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که مدیر عامل ذوب آهن روز گذشته از مخالفت با این تصمیم سازمان لیگ سخن گفته بود.

مجتبی فریدونی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تغییر زمان بازی‌ها از سوی آقای مهدی در رادیو اعلام شده و هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. مطمئناً اگر هم این تغییرات رسماً اعلام شوند باشگاه ذوب آهن بر موضع قبلی خود می‌ماند و به هیچ وجه به غیر از ۱۷ ام با استقلال بازی نمی‌کند.

وی با اشاره به رزرو بلیط و هتل برای دیدار با استقلال، تصریح کرد: همانطور که دیروز هم گفتم ما برای دیدار با استقلال و گل گهر بلیط رزرو کرده‌ایم و این طور نمی‌شود که هر زمانی بخواهند زمان دیدارها را تغییر بدهند.

بیشتر بخوانید:

مسابقات استقلال و پرسپولیس با ذوب آهن و سپاهان لغو شد

مدیرعامل باشگاه اصفهانی در واکنش به اینکه این روزها در تهران حضور دارد و آیا برای این تصمیم سازمان لیگ به پایتخت سفر کرده است، افزود: این سفر دیروز انجام شده و من برای تصمیم سازمان لیگ به تهران نیامده‌ام اما اگر نیاز به پیگیری حضوری باشد حتماً به سازمان لیگ می‌روم و اعتراضم را حضوری اعلام می‌کنم.

فریدونی در واکنش به اجبار سازمان لیگ و حتی سه بر صفر شدن بازی در صورت عدم حضور ذوبی ها، ادامه داد: اصلاً تغییر زمان بازی برای ما امکان پذیر نیست و ضررهای هنگفتی متحمل می‌شویم، به هیچ وجه حاضر نیستیم غیر از زمان از پیش اعلام شده به دیدار استقلال برویم، حتی اگر بخواهند این دیدار را سه بر صفر اعلام کنند! البته اگر این نتیجه رقم بخورد از مراجع بالاتر پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا در حق ذوب آهن اجحافی صورت نگیرد.

کد خبر 491013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.