۶ وزنه‌بردار امشب عازم تایلند می شوند

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری از اعزام ۶ وزنه بردار به مسابقات کاپ جهانی تایلند برای کسب جواز حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی اصغر رواسی اظهار کرد: مسابقات وزنه برداری کاپ جهانی تایلند آخرین درگاه برای کسب جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو است که از روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود.

وی از امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم، نادر مرادی ۷۲ کیلوگرم، روح الله رستمی ۸۰ کیلوگرم، حامد صلحی پور ۹۷ کیلوگرم، سامان رضی ۱۰۷ کیلوگرم و منصور پورمیرزایی مثبت ۱۰۷ کیلوگرم به عنوان نفرات اعزامی به این تورنمنت نام برد و گفت: هر ۶ وزنه بردار در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و امیدوارم بعد از یک سال دوری از مسابقات در تایلند بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

رواسی اضافه کرد: کاپ جهانی تایلند فرصت خوبی برای ارزیابی و سنجش وزنه برداران قبل از شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو است تا با شناخت حریفان، با آمادگی خوبی عازم توکیو شویم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مشکل خاصی برای اعزام وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و ۶ وزنه بردار به همراه کادر فنی با انجام تست PCR و با تزریق واکسن آماده شرکت در کاپ جهانی تایلند هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 491000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.