در خصوص بازی با استقلال مدیرعامل تصمیم می‌گیرد

سرپرست تیم ذوب آهن گفت: در گذشته تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا ۲۸ مهر ماه ۸۹ به مصاف الهلال رفت و چند روز بعد بازی با پرسپولیس در تهران برگزار شد و پا فشاری ما برای تغییر بازی نتیجه نداد و ذوب آهن بعد از مسابقه در خاک عربستان مستقیم به تهران رفت.

علی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تغییر دو روزه بازی ذوبی ها با استقلال در هفته ۲۲ لیگ برتر اظهار کرد: سازمان لیگ از قبل به تیم ما برنامه داده است و حدود ۲۵ روز است که ذوب آهن بازی رسمی را نداشته، برای تیم ما در این مدت مهم بوده که از شرایط دور نمانیم و مرتباً دیدارهای تدارکاتی داشته‌ایم. قبل از این خبر جدید مبنی تغییر تاریخ دیدارها به تیم ما اعلام شده بود که ۱۷ ام بازی با استقلال است. برای این تاریخ بلیط و هتل رزرو شده و حتی بر اساس تصمیم کادر فنی قرار شد بعد از دیدار با استقلال، تیم در تهران تمرین کرده و برای مصاف با گل گهر آماده شود.

وی ادامه داد: برای اطلاع آقایان در سازمان لیگ باید بگویم که تمام برنامه ریزی های حضور ذوب آهن در تهران از پیش انجام شده و هتل و زمین تمرین آماده شده است و حالا که تیم استقلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازگشته تصمیم به تغییر زمان بازی‌ها می‌گیرند. این تغییرات ضررهای هنگفتی را به بدنه باشگاه ذوب آهن وارد می‌کند و چرا باید در این روزها تغییرات اعلام شود و از چند هفته اخیر هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشود.

سرپرست تیم ذوب آهن تصریح کرد: زمانی تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا ۲۸ مهر ماه ۸۹ به مصاف الهلال رفت و چند روز بعد بازی با پرسپولیس در تهران برگزار شد و پا فشاری ما برای تغییر بازی نتیجه نداد و ذوب آهن بعد از بازی در خاک عربستان مستقیم به تهران رفت. اما در حال حاضر تمامی برنامه ریزی ما را نادیده می‌گیرند و یک طرفه تصمیم می‌گیرند.

وی در پایان با اشاره به تصمیم مجموعه ذوب آهن برای عدم حضور در این دیدار اظهار کرد: تصمیم گیرنده نهایی آقای فریدونی مدیر عامل باشگاه است که تیم در این دیدار حاضر شود یا خیر اما ایشان نیز بر اساس هزینه‌هایی که در این مدت برای باشگاه انجام داده است مواضع خود را اعلام می‌کنند.

کد خبر 490999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.