دریافت مدارک دانش آموختگان علوم پزشکی مجازی شد

سامانه مجازی دریافت مدارک دانش آموختگان علوم پزشکی راه اندازی شد و از این پس دانشگاه های علوم پزشکی به صورت حضوری دانش آموختگان را نمی پذیرند.

به گزارش ایمنا، سامانه مجازی دریافت مدارک دانش آموختگان از سوی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده است تا دانش آموختگان بدون نیاز به حضور در دانشگاه با ارسال مدارک از طریق سایت، مدارک مورد نیاز خود را از طریق اداره پست جمهوری اسلامی ایران دریافت کنند.

هدف از ایجاد سامانه اطلاع از کلیه قوانین و آئین نامه‌های آموزشی، حذف رفت و آمدهای غیر ضروری و پیشگیری از تحمیل هزینه‌های مالی و بروز خطرات جانی، صرفه جویی در هزینه سفرها و اقامت در شهر محل دانشگاه، امکان اطلاع رسانی به دانش آموختگان در اسرع وقت به صورت آنلاین و ساده سازی و سرعت بخشیدن برای اطلاع رسانی به دانش آموختگان است.

دانش آموختگان باید در نظر داشته باشند که از این پس دانشگاه‌های علوم پزشکی از پذیرش حضوری دانش آموختگان معذور خواهند بود و از همین رو باید افراد فرم عضویت را با توجه به دستورالعمل اعلام شده تکمیل کنند و منتظر ارسال کلمه عبور پس از تایید دانش آموختگی خود باشند.

آنها باید در هنگام درج مشخصات، اطلاعات مربوط به آخرین رشته و مقطع تحصیلی خود را که در دانشگاه علوم پزشکی گذرانده‌اند، وارد کنند و به علت اهمیت صحت ثبت اطلاعات دریافتی دقت لازم را در هنگام ورود اطلاعات به عمل آورند.

پس از ورود اطلاعات و ذخیره اطلاعات، یک کلمه عبور به شماره همراه فرد دانش آموخته ارسال می‌شود.

مسئولیت صحت اطلاعات درج شده در سامانه با شخص متقاضی است و باید در ورود اطلاعات دقت لازم را به عمل آورد، زیرا اطلاعات درج شده تنها تا زمانی که به تایید کارشناسان اداره دانش آموختگان دانشگاه نرسیده باشد قابل ویرایش و اصلاح است و بعد از تائید امکان تغییر اطلاعات توسط متقاضی وجود ندارد.

راهنمای عضویت و سایر اطلاعات لازم درباره فرآیند عضویت و ثبت نام در سامانه در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت منتشر شده است.

منبع: مهر
کد خبر 490973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.