هتریک قهرمانی نتیجه تلاش جمعی بود

مهاجم ایرانی زنیت بعد از قهرمانی در لیگ روسیه، گفت: هتریک قهرمانی در لیگ برتر روسیه نتیجه تلاش همه تیم بود.

به گزارش ایمنا، شب گذشته از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، زنیت در سن پترزبورگ میزبان لوکوموتیو مسکو بود و با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی رسید. در این بازی سردار آزمون از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و شب رویایی را با ثبت هتریک پشت سر گذاشت.

زنیت با این برد سومین قهرمانی متوالی اش در لیگ روسیه را به همراه آزمون تجربه کرد. ستاره ایرانی بعد از این دست آورد بزرگ، گفت: ما در اوج هستیم و تا الان چنین جوی را تجربه نکرده بودم، از تمام هواداران تشکر می‌کنم. امیدوارم ما در جام‌های آینده هم دوباره قهرمان شویم. ما پیش از این دو بار متوالی قهرمان لیگ روسیه شده بودیم. فصل سختی را پشت سرگذاشتیم و برای هتریک در قهرمانی روسیه تلاش زیادی کردیم.

وی افزود: ما در این فصل عملکرد خوبی داشتیم و به همه این دست آورد بزرگ را تبریک می گویم. هتریک در قهرمانی لیگ روسیه نتیجه عملکرد خوب تیم بود. همه برای رسیدن به این قهرمانی تمرکز کرده بودند. خدا را شکر می‌کنیم که برنده شدیم و ما الان قهرمان ۳ دوره گذشته لیگ روسیه هستیم.

ستاره ایرانی ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان اروپا کار سختی داریم. در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا می‌خواهیم عملکرد بهتری داشته باشیم. امیدواریم در این رقابت‌ها همه چیز بر وفق مراد پیش برود و ما بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 490957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.