برای اتمام پروژه‌های عمرانی با مشکل معارض رو به رو هستیم

شهردار سنندج گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام علاوه بر کاهش و روان‌سازی ترافیک، موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد آورد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج حشمت الله صیدی در بازدید استاندار کردستان از پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات در راستای تکمیل طرح‌های عمران شهری مشکل معارض است.

وی تصریح کرد: در کنار اجرای فعالیت‌های عمرانی و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها، پیگیری‌های لازم در جهت توافق با مالکان و رفع معارض این طرح‌ها صورت می‌گیرد.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد: تا پایان این دوره فعالیت شورا و شهرداری در سال جاری بتوانیم بسیاری از طرح‌های نیمه تمام عمرانی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

پروژه‌های نیمه تمام با سرعت بیشتری تکمیل شود

بهمن مردانیا، استاندار کردستان نیز در این باره اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوره با اجرای طرح‌های متعدد عمرانی اقدامات مناسبی در جهت رفع مشکلات سطح شهر انجام داده اند.

وی اضافه کرد: چندین طرح عمرانی نیمه تمام هم در سطح شهر در حال اجرا است که تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش و روان‌سازی ترافیک و ارتقا سیما و منظر سطح شهر خواهد داشت.

استاندار کردستان گفت: روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمران شهری در سنندج رضایت بخش است و قطعاً با تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها رضایتمندی شهروندان نیز فراهم خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید با برنامه ریزی لازم اقدام مناسب درجهت تسریع در تکمیل طرح‌های عمران شهری انجام شود.

به گزارش ایمنا، پروژه اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان، طرح ساماندهی بلوار ابن سینا، اجرای طرح‌های متعدد عمرانی در ناحیه منفصل شهری نایسر، احداث بلوار ۳۶ متری اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد و اتصال کمربندی اسلام آباد به بلوار ارتش از جمله طرح‌های عمران شهری بوده که مورد بازدید استاندار و مسئولان استانی قرار گرفت.


 

کد خبر 490953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.