برنامه های شهرداری اصفهان برای افزایش بهره‌وری سرمایه‌های سازمانی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان پروژه‌های تعریف شده در برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ برای افزایش بهره‌وری سرمایه‌های سازمانی را تشریح کرد.

علیرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: افزایش بهره‌وری سرمایه‌های سازمانی و ارتقا بهره‌وری هزینه‌های نت و انرژی در چرخه عمر دارایی‌ها با حفظ کیفیت خدمات از جمله طرح‌های در نظر گرفته شده برای افزایش بهره‌وری سرمایه‌های سازمانی است.

وی افزود: از دیگر پروژه‌های تعریف شده در برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ برای افزایش بهره‌وری سرمایه‌های سازمانی، ارتقای بهره‌وری سرمایه انسانی شهرداری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری با رویکرد چابکی سیستم و برون‌سپاری همچنین اصلاح سیستم جبران خدمت کارکنان است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اصلاح فرآیندهای جذب، انتخاب، استخدام و نگهداشت با هدف شایسته سالاری در انتصاب کارکنان از دیگر مواردی است که در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ مورد توجه است.

وی ادامه داد: ثبت مکان‌مند اطلاعات تخلفات شهری، توسعه زیرساخت و ملزومات شبکه IOT، یکپارچه‌سازی قراردادها و سامانه‌های نت، توسعه شبکه ارتباطی اطلاعاتی شهرداری اصفهان و ترکیب شبکه فیبر نوری و ۴G,۵G را از دیگر مواردی برشمرد که در برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ برای افزایش بهره‌وری سرمایه‌های سازمانی در نظر گرفته شده است.

صادقیان افزود: از دیگر موارد قابل توجه در این ارتباط، طرح استقرار نظام مدیریت انرژی با اولویت حوزه‌های با مصرف انرژی بالا، پیاده‌سازی سیستم مانیتورینگ خطوط، انتقال آب و پساب در مناطق چهار، پنج و شش شهرداری و سازمان میادین و آرامستان‌ها، استفاده از لامپ‌های فوق کم مصرف در فضاهای سبز و نصب پنل‌های خورشیدی در سازمان میادین میوه و تره بار و مشاغل شهری (توسعه نیروگاه خورشیدی) است.

کد خبر 490917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.