پیاده‌روهای خیابان آیت‌الله کاشانی یزد مناسب‌سازی می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری یزد از مناسب‌سازی پیاده‌روهای خیابان آیت‌الله کاشانی خبر داد و گفت: در سال جاری اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به مناسب‌سازی پیاده‌روهای منطقه اختصاص یافته است.

سید ابوالفضل کشفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مناسب‌سازی معابر حق قانونی شهروندان است، همه افراد جامعه اعم از معلولان، سالمندان و جانبازان حق دارند از حقوق برابر برخوردار شوند.

وی با بیان این که در سال جاری اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به مناسب‌سازی پیاده‌روهای منطقه اختصاص یافته است، ادامه داد: در این راستا اکنون مناسب‌سازی پیاده‌روهای خیابان آیت‌الله کاشانی در دستور کار قرار گرفته است و در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد افزود: در این راستا طرح "سیمرغ" با محوریت مناسب‌سازی معابر اصلی شهر برای بسترسازی مناسب عبور و مرور شهروندان به خصوص معلولان و طرح "یزد پایلوت شهر دسترس‌پذیر" در این راستا برنامه‌ریزی شده است.

کشفی با اشاره به دلایل تأخیر در اجرای این طرح گفت: اهمیت توجه به آخرین طرح اصلاحی، دیر ابلاغ شدن طرح و تهیه بهترین مصالح برای اجرای آن از جمله دلایل این تأخیر است، اما با پیگیری شده، این اقدام عمرانی در خیابان آیت‌الله کاشانی با استقرار دو پیمانکار، شتاب مضاعفی خواهد گرفت.

کد خبر 490911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.