تحقق ۱۰۳ درصدی بودجه شهرداری خرم آباد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و اقتصادی شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: بودجه شهرداری علی‌رغم همه مشکلات و موانع موجود به میزان ۱۰۳ درصد تحقق یافت.

علی محمد صالحی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تدبیر و تلاش بی وقفه مدیریت شهری خرم آباد منجر به عملکرد مالی قابل قبولی شد که شاید برای ناظران و دست‌اندرکاران خارج از انتظار بود.

وی گفت: کل بودجه مصوب شهرداری خرم آباد و سازمان‌های وابسته در سال ۹۹ حدود بر سه هزار و ۳۹ میلیارد ریال بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و اقتصادی شورای اسلامی شهر خرم آباد افزود: در سالی که جولان ویروس کرونا همه معادلات را بهم ریخت و امر خدمت رسانی به شهروندان را با دشواری کم سابقه‌ای مواجه کرد، بودجه شهرداری علی‌رغم همه مشکلات و موانع موجود به میزان ۱۰۳ درصد تحقق پیدا کرد.

وی اظهار کرد: در پایان سال ۱۳۹۹ تمام حقوق و مزایا و پاداش پرسنل شهرداری به صورت کامل پرداخت شد و علاوه بر آن بخش قابل توجهی از مطالبات پیمانکاران که از سنوات گذشته بر جای مانده بود پرداخت شد.

صالحی نسب با بیان اینکه از میزان بودجه تحقق یافته ۴۸ درصد در قالب عملکرد جاری و ۵۲ درصد به امورات عمرانی اختصاص یافت گفت: در این بین سهم اعتبارات دولتی مبلغی معادل ۶۵ میلیارد ریال بود.

وی تهاتر بدهی سنوات گذشته شهرداری را نقطه عطفی در تاریخ عملکرد مالی این نهاد عمومی دانست و افزود: تهاتر بدهی از جمله موارد مهم در بودجه سال ۹۹ بود.

عضو شورای شهر خرم آباد ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۰ که بودجه‌ای بالغ بر چهار هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال برای شهرداری خرم آباد و سازمان‌های تابعه در نظر گرفته شده است با تلاش و پشتکار مسئولان ذیربط تحقق کامل یافته و برگ زرین دیگری به کارنامه عملکردی مدیریت شهری خرم آباد اضافه شود.

کد خبر 490906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.