سانچو می‌رود، هالند می‌ماند

باشگاه دورتموند رسماً موضع خود را در خصوص به فروش رساندن دو تن از بازیکنان مستعدش اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از مدت‌ها گمانه زنی درباره خروج احتمالی جیدون سانچو، بازیکن انگلیسی دورتموند از این تیم حالا مدیران مربوطه اعلام کرده‌اند که اجازه خروج سانچو از این تیم صادر شده و این بازیکن تحت شرایط ایده آل می‌تواند به تیم جدیدی بپیوندد.

سانچو در کنار ارلینگ هالند نروژی، زوج بی نظیر دورتموند در طی فصول اخیر هستند که توجه بسیاری از باشگاه‌های مطرح را نیز به خود جلب کرده‌اند. البته هنوز شرایط انتقال احتمالی هالند اعلام نشده اما بالاخره جیدون سانچو می‌تواند با اجازه باشگاهش به دنبال باشگاه جدیدی بگردد.

در جریان بازه‌های نقل و انتقالاتی پیشین، باشگاه منچستریونایتد یکی از جدی‌ترین مشتریان سانچو بود و خود این بازیکن نیز تمایل زیادی داشت تا در انگلستان بازی کند. دور از انتظار نیست که با توجه به موافقت دورتموند، منچستری‌ها دوباره برای خرید این بازیکن وارد عمل شوند.

مدیران باشگاه دورتموند با صراحت اعلام کرده‌اند که علی رغم همکاری چند ساله با جیدون سانچو، توافقات لازم برای خروج این بازیکن از جمع دورتموندی‌ها صادر شده است و مشکلی برای انتقال او وجود ندارد. هرچند از سوی دیگر، مسئله انتقال هالند کاملاً توسط مدیران باشگاه دورتموند غیرقابل مذاکره است.

در صورت خروج سانچو و هالند از ترکیب تیم دورتموند، این باشگاه بدون شک مشکلات زیادی را در خط حمله خود خواهد داشت چرا که این دو نفر در ساختار تهاجمی تیم خود بسیار اثرگذار بوده اند و حضور آنها برگ برنده تیمشان در چند فصل اخیر بوده است.

کد خبر 490858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.