پیش‌بینی بورس فردا ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا نیز منفی باشد؛ گروه‌های تأثیر پذیر از نرخ ارز بیشترین تأثیر در روند کاهش بازار را خواهند داشت مانند گروه معدنی، فلزی، پالایشی و پتروشیمی اما در صورت انتقال منابع صندوق توسعه به صندوق تثبیت انتظار تعادل سریع‌تر را در بازار خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: پیش بینی می‌شود گروه بانکی فردا بتواند روند بهتری را داشته باشد و دلیل این امر تغییر نرخ تسعیر بانک‌ها می‌باشد و در این بین بانک ملت روند بهتری را کسب کند.

مهم‌ترین آیتم تأثیر گذار بر روند کنونی بازار اصلاح نرخ ارز است. در روز جاری دلار به محدوده ۲۲ هزار تومان کاهش پیدا کرده است و انتظار کاهش بیشتر نیز می‌رود و این موضوع باعث ایجاد سیر نزولی در تمامی بازارهای مالی شده است.

خبر برداشته شدن تحریم‌ها مهم‌ترین خبر این روزها می‌باشد که امید است در عمل نیز اتفاق افتد با این وجود پیش بینی می‌شود بازار فردا نیز منفی باشد گروه‌های تأثیر پذیر از نرخ ارز بیشترین تأثیر در روند کاهش بازار را خواهند داشت مانند گروه معدنی، فلزی، پالایشی و پتروشیمی اما در صورت انتقال منابع صندوق توسعه به صندوق تثبیت انتظار تعادل سریع‌تر را در بازار خواهیم داشت.

کد خبر 490835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.