جابه‌جایی دست‌فروشان اهواز فعلا منتفی است

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: جابه جایی دست‌فروشان مرکز شهر اهواز فعلا منتفی شده و در صورت تصمیم گیری مسئولان برای اجرای این طرح بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر نصب می‌شود.

به گزارش ایمنا، بابک محمدی درباره علت اجرا نشدن طرح جا به جایی دست‌فروشان مرکز شهر اهواز که قرار بود هفته گذشته انجام شود، اظهار کرد: این طرح فعلاً به دلایلی منتفی شده و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است، بنابراین در حال حاضر هیچ نوع جا به جایی نداریم تا شورای تأمین درباره آن تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به آمادگی شهرداری اهواز برای ساماندهی دست‌فروشان، افزود: به محض عملیاتی شدن این طرح، بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر نصب و به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه زمان جا به جایی دست‌فروشان هنوز تعیین نشده است، ادامه داد: مرکز شهر از اولویت‌های طرح ساماندهی است که کارشناسان دو نقطه برای آن پیشنهاد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: پارک ربیع و پارکینگ پشت بیمارستان الزهرا که در منطقه یک شهرداری قرار دارند برای استقرار دست‌فروشان در نظر گرفته شده است، زیرا محلی باید به عنوان بازارچه دست‌فروشی انتخاب شود که دسترسی مردم به آن راحت باشد.

منبع: ایرنا

کد خبر 490832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.