فرصت یک رقابت ملی برای ایده‌پردازان کاشانی

مدیر پژوهش و فناوری‌های نوین شهرداری کاشان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده‌ها و طرح‌های جوانان برای شهری بهتر گفت: آخرین فرصت شرکت در این رقابت را تا پایان خردادماه خواهد بود.

محمدعلی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این جشنواره با هدف برداشتن گامی مؤثر در راستای شناسایی و زمینه‌سازی رشد و هدایت استعدادها و خلاقیت فردی و گروهی جوانان کشور با مشارکت مجموعه‌ای از دستگاه‌های مرتبط با حوزه جوانان و مدیریت شهری در حال برگزاری است.

وی محورهای شرکت در این رویداد ملی را شامل ۱۲ رشته عنوان کرد و افزود: «عمران شهری و شهرسازی»، «معماری، زیباسازی، سیما و تبلیغات شهری، منظر و مبلمان شهری»، «ایمنی سلامت و محیط زیست شهری (HSE)»، «گردشگری‌، بافت تاریخی و میراث ماندگار»، «اقتصاد شهری و درآمدهای پایدار»، «فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی»، «مدیریت حمل و نقل، ترافیک شهری و حمل و نقل عمومی و پاک»، «فناوری اطلاعات، استارت‌آپ‌ها و هوشمندسازی شهری»، «شیوه‌های استخدام، به‎کارگیری نیرو و انگیزش‎بخشی»، «پیشگیری، مقابله و مدیریت بحران»، «شیوه تعامل و ارتباط با شهروندان و اطلاع‌رسانی»، «حکمروایی هوشمند و عدالت‌محور» از جمله این رشته‌های ۱۲ گانه محسوب می‌شود.

مدیر پژوهش و فناوری‌های نوین شهرداری کاشان اضافه کرد: متقاضیان برای شرکت در این رقابت ملی می‌توانند از طریق مراجعه به نشانی shahrdaranejavan.ir، نسبت به ثبت‌نام و ارائه ایده خود تا پایان خردادماه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که می‌خواهند از مزایا و شرایط ارائه شده از سوی شهرداری کاشان نیز بهره‌مند شوند باید به صورت جداگانه ایده‌های خود را در صفحه مدیریت پژوهش و فناوری‌های نوین به نشانی rnt.kashan.ir ثبت کنند.

نخستین جشنواره ملی ایده‌‏ها و طرح‌‏های نخبگان جوان برای شهری بهتر با مشارکت معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، شورای عالی استان‌ها، مجمع تشخیص مصلحت نظام، سازمان اسناد کتابخانه ملی، جهاد دانشگاهی، وزارت جهاد کشاورزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بنیاد گردشگران، رادیو تهران، مؤسسه‌های جام جم و همشهری، بنیاد ملی خانواده، آژانس خبری تخصصی خانه حقوق ایران، کتاب نامه مدیران جوان و شهرداران جوان در حال اجرا است.

کد خبر 490831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.