جمع‌آوری و دریافت پسماند خشک سه‌شنبه تعطیل است

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تعطیلی ایستگاه های بازیافت سطح شهر اصفهان روز سه شنبه همزمان با ۲۱ ماه مبارک رمضان مصادف با شهادت امام علی(ع) خبر داد.

محمد بدیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) و شب‌های قدر با هدف ایجاد فرصت عزاداری و عبادت برای عوامل واحد جمع آوری و دریافت پسماند خشک، روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه، ایستگاه‌های بازیافت سطح شهر تعطیل خواهند بود و همچنین در این روز عوامل جمع آوری پسماند خشک از درب منازل فعالیت نخواهند کرد.

وی افزود: جمع‌آوری پسماند تر در این روز مانند روزهای دیگر مطابق با تقویم زمان بندی صورت می‌گیرد و این تعطیلی یک روزه تنها مختص فرآیند جمع آوری و دریافت پسماند خشک است.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان اصفهانی در زمینه مدیریت پسماندها و تفکیک از مبدأ، اضافه کرد: شهروندان اصفهانی همانگونه که تاکنون در طرح‌های مربوط به مدیریت پسماند مشارکت داشته‌اند، این همکاری را ادامه دهند و در صورتی که تحویل پسماند خشک در روز ۱۴ اردیبهشت را در برنامه داشته‌اند خواهشمند است آن را به روزهای بعد موکول کنند.

وی تأکید کرد: همکاری شهروندان با عوامل مجاز و عمل به وظایف شهروندی مطابق با ساختار استاندارد مدیریت پسماند تنها مسیری است که مدیریت پسماند را به سوی بهینه سازی و کاهش عوارض و آسیب‌های زیست محیطی هدایت می‌کند و از این رو از شهروندان اصفهانی انتظار می‌رود ضمن آنکه به طور مستمر در راستای کاهش تولید پسماند تلاش کنند، پسماند تولیدی را نیز تنها به عوامل مجاز جمع آوری تحویل دهند و از هر نوع همکاری با عوامل غیرمجاز که می‌تواند تبعات بهداشتی و زیست محیطی زیادی داشته باشد پرهیز کنند.

کد خبر 490735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.