لزوم بررسی رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان در جبهه اصلاحات ایران

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: هنوز موضوع رد صلاحیت اصلاح طلبان در مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران مطرح نشده و بر همین اساس انتظار می‌رود این موضوع امروز در دستور جلسه قرار بگیرد.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح طلبان در انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: متأسفانه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر به صورت گسترده رد صلاحیت شده‌اند و استنادات این رد صلاحیت‌ها ناموجه است.

وی افزود: به برخی از چهره‌های متخصص اصلاح طلب به استناد برخی از موارد قانون تهمت فسق و فجور زده شده است، بر همین اساس نیاز است مجموعه اصلاح طلبان نسبت به این رد صلاحیت‌های گسترده واکنش مناسبی داشته باشند.

این عضو جبهه اصلاح طلبان ایران ادامه داد: در حال حاضر شکایات کاندیداها به صورت موردی پیگیری شده و هنوز موضوع رد صلاحیت اصلاح طلبان در مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران مطرح نشده است و بر همین اساس انتظار می‌رود این موضوع امروز در دستور جلسه قرار بگیرد.

صادقی خاطرنشان کرد: احتمال حمایت اصلاح طلبان از متخصصان مدیریت شهری غیر سیاسی در انتخابات شورای اسلامی شهر وجود دارد و این اقدام تنها از طریق سامانه سرا امکان پذیر است. کاندیداهایی که امتیاز بیشتری در این سامانه کسب می‌کنند در لیست اصلاح طلبان قرار می‌گیرند.

کد خبر 490708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.