جزییات بسته تشویقی ساخت و ساز شهرداری اصفهان

معاون اداره کل درآمد شهرداری اصفهان جزئیات بسته تشویقی ساخت و ساز سال ۱۴۰۰ شهرداری را تشریح کرد و گفت: هر چه شهروندان از اوایل دوره شش ماهه این بسته استفاده کنند، از امتیازات بیشتری برخوردار خواهند شد.

امیر حسین محققیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال بسته تشویقی ساخت و ساز بر مبنای تجربه سال گذشته که در چند دوره تقسیم و از نظر نقدینگی و جذب درآمد مزیت‌های زیادی داشت، در شش دوره دو ماهه طراحی شده است.

وی افزود: تاریخ بسته تشویقی ساخت و ساز از اول فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اهدای ۱۰۰ درصدی رشد تراکم نسبت به سال گذشته است.

معاون اداره کل درآمد شهرداری اصفهان ادامه داد: از اول خرداد تا ۳۱ تیر اهدای ۸۰ درصد رشد تراکم، از اول مرداد تا ۳۱ شهریور اهدای ۶۰ درصد رشد تراکم، از اول مهر تا ۳۰ آبان اهدای ۴۰ درصد رشد تراکم، از اول آذر تا ۳۰ دی اهدای ۲۰ درصد رشد تراکم را خواهیم داشت و از اول بهمن تا ۲۹ اسفند امسال مبنای محاسبات بر اساس تراکم سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی با بیان این که ارائه این بسته در شش مرحله پیش‌بینی شده تا زمینه جذب سرمایه‌گذاران حوزه مسکن و ساخت و ساز را فراهم کند، خاطرنشان کرد: این بسته تشویقی برای صدور پروانه، گواهی عدم خلاف، پایان کار و ماده ۱۰۰ نیز قابل اجرا است.

محققیان گفت: هر چه شهروندان از اوایل دوره شش ماهه این بسته استفاده کنند، از امتیازات بیشتری برخوردار خواهند شد.

کد خبر 490691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.