پیش‌بینی بورس فردا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

برخلاف میل باطنی پیش بینی می‌شود بازار منفی باشد و افت تقریبی بین ۸ تا ۱۲ هزار واحد را می‌توان متصور شد به طوریکه ‌از سهامداران تقاضا می‌شود از صف فروش نشینی خود داری کنند.

گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ یکشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: بنا بر برخی از صحبت‌هایی که شده است خبرهایی از توافق ایران و آمریکا به گوش می‌رسد که قرار است به صورت هماهنگ هردو طرف به تعهدات برجامی خود بازگردند.

این موضوع خبری بسیار خوبی برای مردم می‌باشد و امیداست این موضوع سریع‌تر تحقق پیدا کند و از طرف دیگر احتمال شکل‌گیری تورم در کوتاه مدت بر روند کاهش نرخ ارز تأثیر می‌گذارد و همین امر منجر می‌شود که برخی از صنایع نرخ‌های فروش پایین‌تری را شناسایی کنند و اصطلاحاً باعث اصلاح بازار سرمایه می‌شود.

این تفکر دلیل صف فروش نشینی مردم در بازار است و به این امر توجه نمی‌کنند که این رخ داد سیاسی را پیش از این‌ها در بازار تأثیر خودش را گذاشته است و بازار به اندازه کافی اصلاح انجام داده است و در این قیمت‌ها صف فروش نشینی به شدت کار غلط و بدون تحلیلی است این مدت صدای سهامداران به گوش هیچ کسی نرسید.

امید است هرچه سریع‌تر قول و قرارهای مسئولین عملی شود این مدت که همه صحبت‌ها فقط صحبت بوده و عملی انجام نشده است.

برخلاف میل باطنی پیش بینی می‌شود بازار منفی باشد و افت تقریبی بین ۸ تا ۱۲ هزار واحد را می‌توان متصور شد به طوری که از سهامداران تقاضا می‌شود از صف فروش نشینی خود داری کنند.

کد خبر 490607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    هیچکدوم ازتحلیل های آقایون درست ارآب درنمیاد
  • سهامدار بیچاره IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    های ملت سهام نمی خرید حداقل مفت نفروشید تا بازار منفی شه و دل حقوقی ها خوش بشه خودتون با دست خودتون بازار رو نابود نکنید پولتون مفتی دستتون نیومده که مفت حراجش می کنید
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    دوستان حالا که نه دولت نه حقوقی به شما رحم نمی کند حداقل خودتان به خودتان رحم کنید ودر صف فروش نروید که هم خودرا بدبخت می کنی هم دیگران پس خواهشا در صف فروش قرار نگیرید