شانس باشگاه‌های اروپایی برای جذب لوا بیشتر شد

مهاجم لهستانی تیم بایرن مونیخ آماده شنیدن پیشنهادات باشگاه‌های مختلف اروپایی است تا شاید در آینده‌ای نزدیک از بایرن جدا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، با اعلام برخی از منابع رسمی در آلمان، رابرت لواندوفسکی در دسترس باشگاه‌های مطرح برای مذاکره خواهد بود و ظاهراً این بازیکن تمایل دارد تا در صورت دریافت یک پیشنهاد جذاب بایرن را ترک کند.

لواندوفسکی که سال گذشته به اعتقاد بسیاری از افراد، بهترین بازیکن سال فوتبال جهان بود در شرایط ناامید کننده‌ای در بایرن مونیخ قرار دارد و جدایی هانسی فلیک از این تیم در پایان فصل نیز باعث شده تا نگرانی‌هایی به وجود بیاید. به این ترتیب، دور از انتظار نیست که این بازیکن بالاخره تصمیم به جدایی از جمع باواریایی‌ها بگیرد.

چند سالی است که باشگاه رئال مادرید تمایلات خود را برای جذب لوا نشان داده و بارها پیشنهادات مختلفی را به تیم آلمانی ارسال کرده است؛ البته تاکنون هیچگاه پاسخ درستی به پیشنهادات داده نشده بود اما ظاهراً لوا آماده شنیدن و دریافت پیشنهادات جدید است و بدون شک در این میان رئال بیکار نخواهد بود.

یکی از عواملی که ممکن است شرایط انتقال لواندوفسکی را تسهیل کند، مبلغی است که در حال حاضر برای انتقال او تخمین زده شده است. باشگاه بایرن مونیخ احتمالاً رقمی نزدیک به ۶۰ میلیون یورو برای فروش این بازیکن درخواست کند و با توجه به هزینه بسیار زیادی که انتقال هالند و امباپه به دنبال خواهد داشت، بعید نیست که رئال مادرید مهاجم بایرن مونیخ را انتخاب کند.

کد خبر 490598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.