عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از استفاده بهینه از منابع آبی زرند تا طرح امحای جانوران مضر شهر قدس و عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی خورموج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آماده سازی و تسطیح بوستان بانوان منطقه یک قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: عملیات آماده سازی و تسطیح بستر بوستان جدید بانوان در منطقه یک شهرداری توسط اکیپ اجرایی این سازمان آغاز شده است.

استفاده بهینه از منابع آبی پایدار زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند با اعلام اینکه یکی از اهداف و برنامه‌های این سازمان توسعه پایدار فضای سبز شهری است، گفت: جلوگیری از هدر رفت آب و انتقال آب خام به فضای سبز از اولویت‌های مهم سازمان سیما و منظر است که خوشبختانه تا کنون در بخش قابل توجه‌ای از فضاهای سبز و بوستان‌ها اجرایی شده است.

مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به پاکبانان شهرداری گرگان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان اظهار کرد: مرحله دوم عملیات واکسیناسیون پاکبانان شهرداری و کارکنان آرامستان، ظرف مدت دو روز، شنبه و یکشنبه انجام می‌شود.

بهره برداری از ۱۳۰ پروژه در ایلام

احمد کرمی، معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۱۳۰ پروژه نیمه تمام در مناطق مختلف این استان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

خسارت ۳۰ تا ۷۰ درصدی به منازل مسکونی تربت‌حیدریه

عظیم چوپان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه از خسارت ۳۰ تا ۷۰ درصدی بارش‌های شب گذشته به منازل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

طرح بهسازی ورودی بیرجند

حمید ملأ نوری، استاندار خراسان جنوبی گفت: برنامه‌ریزی شده است که طرح بهسازی ورودی شهر بیرجند از سمت میدان سردار شهید سلیمانی (میدان فرودگاه) تا تابستان امسال به بهره‌برداری برسد.

افزایش ۲ برابری اعتبارات عمران شهری بوشهر

حسین صالحیان، شهردار بوشهر گفت: اعتبارات عمران شهری بوشهر افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

طرح طعمه گذاری و امحای جانوران مضر شهر قدس

طرح طعمه گذاری و امحای جانوران مضر، با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و پاکسازی محیط‌های شهری از جوندگان موذی به ویژه موش، در ایام فصل گرما توسط پرسنل حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قدس در خیابان‌های امام علی (ع)، تختی و بلوار بهاران انجام شد.

مرگ مرد ۴۰ ساله در کانال آب فردیس

اکبر عارف نیا، معاون عملیاتی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: مرد ۴۰ ساله‌ای در کانال آب فردیس سقوط کرد و جان باخت.

آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی شهر خورموج

احمد شیخیانی، شهردار خورموج در آئین آغاز این پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها آسفالت معابر عمومی شامل ۶۰ کوچه باقیمانده خاکی شهر خورموج، پروژه‌های موزائیک پیاده‌روها، احیای نخلستان شهرداری خورموج به مساحت ۱۰ هکتار، احداث ۲ بوستان محله‌ای، تکمیل بوستان‌های ورودی شهر و محله لنگک، ادامه کار بهسازی بلوار بسیج، جاده سلامت و آب نما، فواره پارک، راه دسترسی مسکن مهر به پارک مفتون و ادامه بلوار شهدای نیروی انتظامی است.

کد خبر 490592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.