نوسازی فضاهای عمومی در هامبورگ برای احیای اقتصاد پساکرونا

مقامات ارشد هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان، از آغاز فعالیت‌های خلاقانه خود برای احیای زندگی در حومه‌ها و مراکز شهری خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سرمایه‌گذاری‌های شهرداری هامبورگ برای بهبود هر چه بیشتر زندگی شهری در پساکرونا آغاز شده و پیش‌بینی شده است که تا پایان سال ۲۰۲۲ مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد. این بودجه به منظور بهبودی از شرایط کرونا و افزایش جذابیت فروشگاه‌های مرکز شهر در نظر گرفته شده و قرار است به بهبود اقتصاد مراکز تجاری پساکرونا کمک کند. علاوه بر این، شهردار هامبورگ از صرف هزینه‌های بیشتر برای پیاده‌سازی پروژه‌های جوانان خلاق شهر خبر داده و ادعا کرده است، هر ایده‌ای که به احیای شهر در پساکرونا بینجامد، با حمایت مالی مقامات اجرا خواهد شد.

نوسازی فضاهای عمومی در هامبورگ برای احیای اقتصاد پساکرونا

مقامات شهر ادعا کرده‌اند که تا کنون مبلغ یک میلیون یورو در اختیار صاحبان کسب و کار شهر قرار داده‌اند تا با نوآوری‌های خود، یک بار دیگر مشتریان را به سمت بازارهای هامبورگ فرا بخوانند. تا کنون ایده‌های زیادی از سوی مردم به مقامات شهر ارائه و بعضی از آن‌ها با استقبال گرم این افراد مواجه شده و قرار است به زودی اجرا شوند. بر اساس بعضی از این ایده‌ها، فضاهای جدیدی از خیابان‌ها و سایر مکان‌های عمومی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا در آنجا به کسب و کار بپردازند و زیان‌های اقتصادی ناشی از بیکاری در دوران شیوع بیماری را تا حدودی جبران کنند.

مقامات هامبورگی اعلام کرده‌اند که مبلغ ۱۸ میلیون یورو نیز برای نوسازی فضاهای عمومی و احداث مکان‌های جدید هزینه خواهد شد به این امید که رکود ناشی از بحران کرونا تا حد ممکن جای خود را به رونق اقتصادی بدهد. علاوه بر این، اقدامات لازم جهت زیباسازی شهر، به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگران به هامبورگ انجام خواهد شد.

نوسازی فضاهای عمومی در هامبورگ برای احیای اقتصاد پساکرونا

کد خبر 490569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.