تبادل اطلاعاتی اصفهان با شبکه شهرهای دوستدار سالمند جهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در زمینه سالمندان با شهرهای حاضر در شبکه دوستدار سالمند تبادل اطلاعاتی کرده و از تجارب سایر شبکه‌ها و خواهر خوانده‌های شهر اصفهان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی امروز _شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه_ در آئین رونمایی از سایت تجربه سرا و تولیدات سالمندی اظهار کرد: پس از رونمایی از این سامانه شاهد تحرک خوبی در راستای پیشبرد برنامه‌های اصفهان خواهیم بود و می‌توانیم با استفاده از آن علاوه بر تحرک پذیری شهر از تجربیات سالمندان نیز استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط با سالمندان سبب خواهد شد که ما از تجربیات آنها در مباحث شهری استفاده‌های لازم را ببریم، افزود: شهرداری و دبیرخانه دوستدار سالمند با یکدیگر همکاری خوبی داشته‌اند و در این زمینه پیشرفت‌های زیادی را شاهد هستیم؛ امیدوارم این همراهی ادامه پیدا کند تا شهر اصفهان در زمینه‌های مختلف بتواند اقدامات خوبی را در حوزه سالمندان انجام دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به عضویت اصفهان در چندین شبکه جهانی، تصریح کرد: اصفهان توانست نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک را کسب کند و همچنین در شبکه‌های شهرهای آموزش محور، یادگیرنده، دوستدار سالمند و شهر خلاق عضو شود.

وی با بیان اینکه تبادل اطلاعات در شبکه‌های مختلف جهانی میان شهرها به بهترین شکل انجام می‌شود، ادامه داد: در ابتدای شیوع بیماری کرونا شهرهای مختلف در این رابطه اطلاعاتی را در اختیار همدیگر قرار دادند تا از طریق این تجارب با بیماری کرونا مقابله کنند.

حجتی خاطرنشان کرد: در زمینه سالمندان با شهرهای حاضر در شبکه دوستدار سالمند تبادل اطلاعاتی کرده و از تجارب سایر شبکه‌ها و خواهر خوانده‌های شهر اصفهان استفاده می‌شود؛ ما باید در زمینه اطلاع رسانی، خوب ظاهر شویم تا همیشه صحبت‌های جدیدی را در رابطه با این مسائل داشته باشیم.

کد خبر 490565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.