۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
آغاز گردشگری در جزایر بلغارستان

شهردار بورگاس، چهارمین شهر بزرگ در کشور بلغارستان، از فعالیت دوباره مراکز گردشگری به خصوص در جزیره سنت آناستازیا خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، علاقمندان به بازدید از جزیره سنت آناستازیا واقع در سواحل دریای سیاه بلغارستان، می‌توانند از امروز و پس از یک سال تأخیر، به بازدید از این مقصد گردشگری بی‌نظیر بپردازند. این خبر در وب‌سایت شهر اعلام شده و قرار است مردم برای رویدادهایی نظیر مراسم ازدواج، آئین غسل تعمید، تولدها و سایر جشن‌ها ثبت نام کنند. شهردار از بهبود وضعیت تردد بین بندرگاه و جزیره خبر داده و اعلام کرده است رستوران‌های جدیدی در سراسر جزیره احداث شده که غذاهایی با کیفیت بالاتر از گذشته برای مشتریان سرو می‌کنند. جالب است بدانید که ماهی‌های دریایی اطراف، ترکیب اصلی اغلب این غذاها خواهد بود.

آغاز گردشگری در جزایر بلغارستان

کشتی‌هایی که در مسیر بین جزیره سنت آناستازیا و سواحل اطراف در حرکت هستند در سه زمان از روز به فعالیت می‌پردازند. مسافران می‌توانند در ساعت ۱۰ صبح، یک و سه عصر، این سواحل را به مقصد جزیره ترک کنند و البته، پیش از آغاز سفر خود موظفند بلیط رفت و برگشت را رزرو کنند. تمام اقدامات ضد کرونایی در حین سفر اعمال می‌شود و بازدید کنندگان باید تا پایان سفر خود، از ماسک استفاده کنند، ضمن اینکه رعایت فاصله حداقل یک متر و ۵۰ سانتی‌متری برای همه آن‌ها اجباری خواهد بود.

شهردار در وب‌سایت شهر یک شماره تلفن و ایمیل قرار داده تا علاقمندان با انتخاب یکی از آن‌ها بلیط رفت و برگشت خود را رزرو کنند علاوه بر این به همه مردم توصیه شده، قبل از آغاز سفر به سمت جزیره با شماره تلفنی که در وب‌سایت درج شده، تماس بگیرند تا از شرایط آب و هوایی منطقه با خبر شوند. جالب است بدانید که هزینه سفر برای تمام افراد دارای معلولیت جسمی و کودکان زیر سه سال رایگان خواهد بود.

آغاز گردشگری در جزایر بلغارستان

کد خبر 490545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.