نیمار همچنان به دنبال بازگشت به بارسلونا

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن همچنان علاقه‌مند است به جمع کاتالان‌ها بازگردد.

به گزارش ایمنا، نیمار که اخیراً در اظهارنظرهای مختلف گفته از بودن در پاری‌سن‌ژرمن خوشحال است اما به نظر می‌رسد همچنان امیدوار است به بارسلونا بازگردد. بر اساس گزارش «رادیو کاتالونیا»؛ هدف ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن بازگشت به بارسلوناست. خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا می‌خواهد نیمار را به نوکمپ بازگرداند و خود این مهاجم ۲۹ ساله هم نسبت به بازگشت به نوکمپ علاقه‌مند است.

طبق این گزارش؛ نزدیکان نیمار با مدیران باشگاه بارسلونا صحبت‌هایی در این خصوص داشته‌اند و باشگاه بارسلونا هم پیشنهادی به پاری‌سن‌ژرمن داده که پیشنهاد اولیه‌شان مورد موافقت پاریسی‌ها قرار نگرفته است. بارسلونا اما پا پس نکشیده و همچنان وضعیت نیمار را زیر نظر دارد، بازیکنی که قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید.

نیمار که در سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، اخیراً در گفت‌وگو با «رادیو مونت‌کارلو» گفته بود: من و باشگاه در حال مذاکره هستیم. هیچ عجله و فشاری وجود ندارد. همه چیز تقریباً حل شده است. من هم آسوده خاطرم. احساس می‌کنم که اینجا در PSG واقعاً شاد و راضی هستم.

این مهاجم برزیلی در یکی دو سال اخیر به شدت شایعه جدایی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن و بحث بازگشتش به بارسلونا مطرح بود و حتی تابستان گذشته تا یک‌قدمی بازگشت به نوکمپ پیش رفت، اما در نهایت مذاکرات دو باشگاه PSG و بارسلونا به بن‌بست خورد. او این فصل در ۲۵ بازی ۱۴ گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده و ۹ گل هم ساخته است.

منبع: تسنیم

کد خبر 490541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.