جزئیات آزمون کتبی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار بندرعباس تازه‌ترین جزئیات مربوط به آزمون کتبی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی این مجموعه را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی جهانبخش اظهار کرد: سازمان استخدامی کشور در نامه‌ای در بهمن‌ماه سال گذشته و بر اساس بخشنامه وزیر کشور به سازمان شهرداری‌ها، نحوه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد انجام کار معین با فرایند اجرایی به استانداری‌های سراسر کشور را ابلاغ کرده که این بخشنامه به شهرداری بندرعباس نیز ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه در دستورالعمل ارسالی یکی از شاخص‌های مورد نظر برای ارزیابی، برگزاری آزمون تخصصی است، افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه استانداری، مقرر شد آزمون مربوطه به صورت حضوری برگزار شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه این آزمون بر اساس منابعی که در دسترس مشمولان قرار گرفته، برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمون موردنظر شامل ۲۰ سوال بوده که ۱۰ سوال تخصصی و ۱۰ سوال نیز مربوط به قوانین و مقررات شهرداری است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام و شرکت در آزمون هیچ گونه هزینه‌ای برای مشمولان تبدیل وضعیت ندارد، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این آزمون بزودی اعلام می‌شود.

جهانبخش گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، شرایط لازم برای برگزاری این آزمون فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این آزمون بزودی اعلام می‌شود، اظهار کرد: شرایط تحصیلی مورد نظر، منابع آزمون عمومی و تخصصی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی پیمانکار، به قرارداد معین انجام کار از طریق پرتال شهرداری بندرعباس به آدرس bandarabbas.ir در دسترس مشمولان قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

کد خبر 490538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.