۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
اجرای سه پروژه مشارکتی در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه سه پروژه مشارکتی شامل مجموعه‌های مسکونی، ورزشی و مجموعه تجاری، اداری میدان علیخانی در حال احداث است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در منطقه ۱۲ شهرداری به موضوع جذب سرمایه‌های مردمی توجه جدی شده و در این راستا پروژه‌های مشارکتی قابل توجهی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه آورده شهرداری برای مشارکت با سرمایه گذاران بخش خصوصی زمین و پروانه ساختمانی و آورده سرمایه گذار تأمین هزینه احداث پروژه است، افزود: در حال حاضر سه پروژه مشارکتی شامل مجموعه‌های مسکونی، ورزشی و مجموعه تجاری، اداری میدان علیخانی در این منطقه در حال احداث است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه مجموعه ورزشی دارای سالن ورزشی مناسب ورزش‌های مختلف در سه طبقه با مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع است که در نیمه نخست سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری این پروژه معادل ۳۲ میلیارد تومان برآورد می‌شود که توسط شهرداری و بخش خصوصی احداث شده و در حال تکمیل است.

باقری با اشاره به پروژه مشارکتی مجموعه تجاری، اداری میدان علیخانی، خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های این پروژه چهار طبقه پارکینگ طبقاتی و هفت طبقه مجموعه تجاری و اداری است که تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این مجموعه به قیمت کنونی، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش‌گذاری می‌شود که رقمی نزدیک به چهل میلیارد تومان آن سهم شهرداری خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه این منطقه بزرگ‌ترین منطقه از نظر مساحت بین شهرداری‌های ۱۵ گانه شهر اصفهان است و بیشترین حریم شهری را درون خود دارد و به طور طبیعی بیشترین زمین‌های بایر از نظر موقعیت استراتژیک را دارد همچنین پتانسیل شهرک امیرکبیر در این موقعیت و حمل و نقل خوب این نقطه با توجه به وقوع باربری‌ها در این منطقه و کارخانجات اطراف پتانسیل‌هایی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: قابلیت زمین‌های بایر و دست‌نخورده موقعیت خوبی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند که یکی از همین مجموعه‌ها شهرک خودرو در مجاورت مجموعه امیرکبیر است.

باقری خاطرنشان کرد: با تکمیل این مجموعه ۹۰ هکتاری، بازاری فوق‌العاده برای خودرو کشور ایجاد شده و باعث رونق سرمایه‌گذاری در این منطقه خواهد شد که به صورت اختصاصی و فنی بوده و تمامی مباحث مربوط به خودرو در این نقطه سرویس داده می‌شود که رشد درآمدی را برای شهر ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 490516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.