تعطیلی اصناف گروه ۲ ، ۳ و ۴ یک هفته دیگر تمدید شد

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: محدودیت‌های فعالیت اصناف گروه ۲ ، ۳ و۴ یک هفته دیگر تمدید شد که ظلمی مضاعف در حق آن‌ها است.

رسول جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چگونه به کسبه گفته می‌شود فعالیت خود را تعطیل کنند ولی مابقی مراکز، همچنان فعالیت خود را ادامه می‌دهند. متأسفانه محدودیت‌های فعالیت اصناف گروه ۲، ۳ و۴ یک هفته دیگر تمدید شد که ظلمی مضاعف در حق آن‌ها است.

وی افزود: در حالی که برای یک هفته لازم است تمام کشور از اداره‌های دارایی، بیمه، بانک‌ها و… گرفته تا اصناف تعطیل شوند که این معضل به طور کلی حل شود وگرنه تا زمانی که همه ارگان‌ها مشغول کار باشند نمی‌توان تنها با محدود کردن اصناف به نتیجه رسید.

رئیس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: با ادامه چنین روندی به تدریج حالت قانونی دستورات دولتی از بین می‌رود و چنین موضوعی عادی تلقی می‌شود؛ به عبارتی ضمانت اجرایی قانون، خود به خود از بین می‌رود؛ زیرا هر بار دستوری داده می‌شود و دستور قبلی نقض شده و موردی جدید اعلام می‌شود که چندان صحیح به نظر نمی‌رسد.

به گفته جهانگیری، اصناف نسبت به اعمال این محدودیت‌ها اعتراض‌های فراوانی به ستاد کرونای اصفهان داشته‌اند ولی در پاسخ گفته می‌شود که دستورات ستاد کرونای تهران، مرجع تصمیم‌گیری است و امکان تغییر وجود ندارد.

کد خبر 490489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیرانی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    توروخدا تعطیل نکنید یا تعطیل کردید ندارید اجاره بگیرن بخدا بیچاره شدیم‌رفت دیگ چیزی برا خوردن نداریم‌
  • سجاد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام . امروز یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 تمامی بازار از ابتدا بازار مجلسی . بازار انقلاب . بازار مسجد جامع و .... باز هستند و رسیدگی و نظارت نیست عکس و مستند برای شما ارسال خواهم کرد