قیمت و مشخصات نسخه جدید گوشی هواوی Mate ۴۰ RS Porshe Design

نسخه جدید گوشی هواوی Mate 40 RS Porshe Design دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی به منظور تولید گوشی‌های هوشمند لاکچری، همکاری خود را با Porsche Design آغاز و گوشی‌های پرچمدار جدیدی وارد بازار کرد. سال گذشته گوشی‌های سری Mate 40 با نسخه RS Porshe در تعداد محدودی عرضه شد بنابراین شرکت هواوی نسخه جدید این گوشی را اخیراً در اختیار کاربران قرار داده است.

گوشی جدید هواوی دارای صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی OLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. دوربین سلفی این گوشی که روی صفحه نمایش تعبیه شده است شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق سه بعدی می‌شود. دوربین پنج گانه نسخه جدید گوشی هواوی Mate 40 RS Porshe Design که درون یک قاب هشت ضلعی قرار گرفته است نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سوپرزوم هشت مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق سه بعدی می‌شود.

نسخه جدید گوشی هواوی Mate 40 RS Porshe Design دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و با قیمت هزار و ۵۴۴ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید سرامیکی وارد بازار شده است. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۶۶ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند و به بلندگوهای استریو، NFC، بلوتوث ۵.۲، وای فای ۶ و پورت USB 3.1 Type-C مجهز شده است.

کد خبر 490480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.