کتاب «نادر ابراهیمی» در شبکه نسیم و رادیو نمایش

کتاب گویای «جاده کاغذی» ازامروز،‌ شنبه در ۵ قسمت از شبکه رادیویی نمایش و شبکه تلویزیونی نسیم پخش می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، جاده کاغذی حکایت جوانمردی و رشادت دلاور مرد جنوبی گمنامی به نام میر مهنای دوغابی در کتاب "بر جاده‌های آبی سرخ" اثر نادر ابراهیمی است. او خواب و آرامش را قریب به یک دهه از استعمارگران هلندی، انگلیسی، پرتغالی و عثمانی ربود تا برای همیشه خلیج فارس از دستبرد اشغالگران در امان بماند.

مجموعه کتاب گویای جاده کاغذی تهیه شده در گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو با تنظیم و اجرای ایوب آقاخانی، تهیه کنندگی رادیویی علی بهرامی، صدابرداری محدثه مهدی فرانی، تصویربرداری محمد وکیلی اقدم و امیر شعیبی، مدیرتولید سید نیما شمس الدین و کارگردانی و تدوین امیر شعیبی به مدت پنج روز و در ساعت ۸:۳۰ به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. همچنین رأس ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از شبکه تلویزیونی نسیم نیز پخش می‌شود.

نادر ابراهیمی داستان‌نویس معاصر ایرانی بود که علاوه بر نوشتن رمان و داستان کوتاه در زمینه‌های فیلم‌سازی، ترانه‌سرایی، ترجمه و روزنامه‌نگاری نیز فعالیت کرد. وی از معدود سخنوران ایرانی به‌شمار می‌رود که هم در سینما و هم در ادبیات کار کرده و شناخته شده است.

کد خبر 490453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.