آقایان چه اختیاری داشتند که حق نمایندگان را به یک جمع چند نفره تفویض کنند؟

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به محرز بودن تخلفات صورت گرفته شده توسط عده‌ای معدود، بهترین اقدام رسیدگی به تخلفات صورت گرفته شده در مسیر صحیح و منطقی آن جهت برخورد با متخلفین و همچنین رفع ایرادات احتمالی قانونی جهت عدم تکرار این تخلفات در سال‌های آینده می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی خضریان در صفحه توییتر خود نوشت: با توجه به عدم پاسخگویی آقایان قالیباف و ناداران نسبت به تغییرات گسترده ارقام و اعداد جداول بودجه ۱۴۰۰ پس از رای‌گیری لایحه در صحن مجلس و همچنین تلاش همه‌جانبه عده‌ای برای برخورد سیاسی و رسانه‌ای با این موضوع، مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی بیان می‌کنم.

آقایان چه اختیاری داشتند که حق قانونگذاری نمایندگان را به یک جمع چند نفره تفویض کنند؟ این حرف‌ها در تناقض کامل با حرف رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در جلسه ۲۶ اسفند است که اعلام کرد جداول تا فردا و همراه با قانون بودجه به دولت ابلاغ خواهد شد.

با توجه به محرز بودن تخلفات صورت گرفته شده توسط عده‌ای معدود، بهترین اقدام رسیدگی به تخلفات صورت گرفته شده در مسیر صحیح و منطقی آن جهت برخورد با متخلفین و همچنین رفع ایرادات احتمالی قانونی جهت عدم تکرار این تخلفات در سال‌های آینده می‌باشد.

آقایان چه اختیاری داشتند که حق نمایندگان را به یک جمع چند نفره تفویض کنند؟

کد خبر 490377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.