برد یک نیمه‌ای استقلال برابر الشرطه با پنالتی شیخ

آبی‌پوشان پایتخت با تک گل شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی با پیروزی در نیمه اول به رختکن رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال بازی را طوفانی آغاز کرد و شاگردان مجیدی قصد داشتند تا خیلی زود کار حریف عراقی را یک سره کنند. الشرطه هم اگر چه عقب نشسته بود ولی نگاهش به ضد حملات بود و حتی همان ابتدا مسابقه دو موقعیت خوب به دست آورد که بی‌ثمر ماند. دقیقه ۱۲ کرار عامر مجبور شد میلیچ را در محوطه جریمه با خطا متوقف کرد تا داور تایلندی نقطه پنالتی را نشان دهد. دیاباته به راحتی هر چه تمام تر دروازه را گشود تا آبی‌ها یک بر صفر پیش بیافتند.

دقایقی بعد دوباره همکاری میلیچ و قایدی پنالتی دیگری را برای شاگردان مجیدی به ارمغان آورد اما دیاباته در دبل ناکام ماند و باسل با پیش‌بینی ضربه او، پنالتی اش را سیو کرد تا فرصت فوق‌العاده آبی‌ها برای افزایش برتری‌شان را از دست داده باشند. پس از این گل هر چند همچنان استقلال مالک بی‌چون و چرا میدان بود ولی نماینده عراق هم حملات خطرناکی را پایه‌ریزی می‌کرد و بازیکنان الشرطه، در صدد گرفتن پنالتی از داور تایلندی بودند تا او که از نظر ذهنی آماده جبران دو ضربه پنالتی اعلامی علیه الشرطه بود را مجاب کنند.

با این حال آن‌ها در حملات‌شان و گرفتن پنالتی مقابل استقلال در پایان چهل و پنج دقیقه نخست ناکام ماندند تا نیمه اول با همین نتیجه تمام شود.

کد خبر 490375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.