پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: نرخ فروش هر دلار آمریکا بر اساس پالس‌های کاهشی که در روزهای اخیر تجربه کرده در پایین‌ترین قیمت خود در بازه زمانی سه ماه گذشته قرار دارد و انتشار اخبار مثبت از نتیجه مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین می‌تواند نرخ فروش هر دلار آمریکا در جریان معاملات بازار آزاد ارزهای شاخص را بیش از پیش کاهش دهد.

وی افزود: تداوم مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین و جدی‌تر شدن طرفین برای دستیابی به نتایج بهتر، تنها دلیل کاهش نرخ دلار و بهبود ارزش پول ملی کشور نیست و محدودیت‌های کرونایی اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا نیز تا حد زیادی تقاضا برای خرید دلار را کاهش داده که تأثیر چشمگیری بر پایین آمدن نرخ دلار داشته است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: در نهایت و با اعلام نهایی شدن نتیجه مثبت مذاکرات، دلار کانال نرخی کمتر از ۲۰ هزار تومان را تجربه نخواهد کرد و به نظر می‌رسد ارزش هر دلار آمریکا در جریان معاملات این هفته بازار به کمتر از ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان برسد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 490365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.