ببر و صعود کن!

آبی پوشان بامداد آخرین دیدار دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال امشب و از ساعت ۱۵/‏۲۲‬ به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت. استقلال در دیدار گذشته برابر الاهلی به تساوی رسید و تکلیف صعود این تیم به دیدار آخر برابر الشرطه کشید. آبی‌ها می‌توانند با برد برابر حریف حتی به عنوان تیم اول از گروه شأن صعود کنند. گفتنی است سه تیم استقلال، الدحیل و الاهلی ۸ امتیازی هستند و برای صعود امشب چشم به نتایج یکدیگر خواهند داشت.

مظاهری درون دروازه

عملکرد خوب رشید مظاهری در دیدار گذشته آبی‌ها نشان می‌دهد این بازیکن گلر آبی‌پوشان در آخرین بازی آن‌هاست.

مدافعان ثابت

هروویه میلیچ، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و وریا غفوری، چهار مدافع آبی‌ها برابر حریف عراقی خواهند بود. وریا غفوری برخلاف بازی قبلی آنها یک خط عقب تر بازی خواهد کرد. نکته دیگر این بازی مصدومیت نادری مدافع چپ استقلال خواهد بود وی در این دیدار غایب است.

خط میانی آبی‌ها

مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با الشرطه هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از سبحان خاقانی و داریوش شجاعیان در خط میانی استفاده کند.

مهاجمان

استقلال در این دیدار سه مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید. ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان حریف چه عملکردی خواهند داشت.

ترکیب استقلال برابر الشرطه عراق

محمد رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

کد خبر 490278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.